کد خبر : 1334367 | 28 خرداد 1395 ساعت 22:26 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

جذاب و جنجالی:

کرواسی 2-2 جمهوری چک؛ یک امتیاز از میان دود و آتش

کرواسی و جمهوری چک در دیداری جذاب به تساوی 2-2 رضایت دادند.

کرواسی 2-2 جمهوری چک؛ یک امتیاز از میان دود و آتش

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی و جمهوری چک در دومین بازی خود از چارچوب رقابت های یورو 2016 مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

 

بازی را مطابق انتظار بازیکنان کرواسی بسیار خوب آغاز کردند. کروات ها با اتکا به خط میانی استثنایی خود همواره توپ و میدان را در اختیار داشتند.

 

با این حال بازیکنان چک در فاز تدافعی مستحکم نشان می دادند و در 20 دقیقه نخست به کروات ها چندان اجازه خودنمایی درون محوطه جریمه خود ندادند.

 

1120419

 

در دقیقه 28 روی یک رفت و برگشت فرصت برای استرینیچ مهیا شد تا دروازه پتر چک را تهدید کند اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

بازیکنان کرواسی در ادامه همچنان روی حرکات مودریچ، راکیتیچ و بروزوویچ توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه چک ایجاد کردند.

 

در دقیقه 37 سرانجام طلسم دروازه چک شکسته شد. ایوان پریشیچ، روی حرکت تماشایی خود از سمت راست با ضربه ای دقیق و تمام کننده از درون محوطه جریمه توپ را دور از دست های پتر چک وارد دروازه کرد تا کرواسی با یک گل پیش بیفتد.

 

1120421

 

در ادامه بازیکنان چک جلو کشیدند اما از توانایی لازم برای تهدید دروازه کرواسی برخوردار نبودند. نیمه اول بازی در نهایت با همان یک گل به سود کرواسی پایان یافت.

 

نیمه دوم نیز با برتری کروات ها آغاز شد. آن ها در دقیقه 59 روی حرکت تماشایی راکیتیچ در عمق خط دفاعی از هم گسیخته چک موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند. راکیتیچ در مصافی تک به تک با پتر چک توانست با ضربه چیپ زیبای خود دروازه حریف را باز کند.

 

1120422

 

در دقیقه 65 کرواسی می توانست گل سوم را نیز بزند اما مانژوکیچ با بی دقتی بهترین فرصتش را از دست داد تا بازی همچنان 2-0 پیش رود.

 

در دقیقه 76 اما چک توانست اختلاف را کم کند. اسکودا روی سانتر استثنایی روسیچکی با بیرون پا، موفق شد ضربه سر دقیق خود را وارد دروازه کرواسی کند تا حساب کار 1-1 شود.

 

1120423

 

پس از این گل هر دو تیم حملات مختلفی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کرند که البته سهم جمهوری چک بسیار بیشتر بود.

 

در دقایق پایانی به علت جنجال هواداران کرواسی در پرتاب مواد آتش زا بازی چند دقیقه ای متوقف شد و در نهایت در دقیقه 96 روی خطای هند مدافع کرواسی، چک صاحب یک ضربه پنالتی شد که نسید موفق شد با ضربه محکم خود دروازه را باز کند.

 

 

1120424

 

در نهایت تلاش دو تیم ثمری نداشت تا بازی با تساوی 2-2 خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها