کد خبر : 1334650 | 29 خرداد 1395 ساعت 21:21 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

مجارستان در آستانه صعود

ایسلند 1-1 مجارستان؛ یک امتیاز برای خوشبختی مجارها

دیدار تیم های ایسلند و مجارستان از گروه F رقابت های یورو 2016 با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ایسلند 1-1 مجارستان؛ یک امتیاز برای خوشبختی مجارها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا ایسلندی ها با یک ضربه پنالتی پیش افتادند در دقایق پایانی مجارستان با یک گل به خودی توانست کار را به تساوی کشد و یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورد.

 بازی با برتری مجارستان آغاز شد و در دقایق ابتدایی این تیم کاملا بر بازی مسلط بود اما خط دفاع منجسم ایسلند مانع از رسیدن آنها به گل شد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 39، روی اشتباه مدافعان و دروازه بان مجارستان، ایسلند صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ضربه کرنر بود که اشتباه گابور کرالی در مهار توپ باعث شد راگنار سیگوردسون در محوطه جریمه صاحب توپ شود اما خطای مدافعان مجارستان را داور پنالتی اعلام کرد. ژیلفی سیگوردسون پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 1-0 کرد.

 

1120718

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید. نیمه دوم با حملات مجارستان آغاز شد و بازیکنان این تیم که نمی خواستند در این دیدار شکست بخورند، حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

اما در حالی که به نظر می رسید ایسلند می تواند از این دیدار حساس به سه امتیاز برسد، سرانجام در دقیقه 87 قفل دروازه این تیم باز شد. حرکت خوب نیکولیکس در محوطه جریمه و ارسال او به دهانه دروازه، با ضربه ساوارسون به گل تساوی مجارستان تبدیل شد.

 

1120747

 

در دقایق پایانی، ایسلندی ها تلاش زیادی کردند تا بار دیگر به گل برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این نتیجه مجارستان 4 امتیازی شد و امیدهایش برای صعود به مرحله بعد بسیار افزایش پیدا کرد.

 

دیدگاه‌ها