کد خبر : 1334710 | 30 خرداد 1395 ساعت 08:49 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

شریفات: بازی برایمان حیثیتی بود

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: نتیجه مقابل حریف امروز برای تیم حیثیتی بود و بچه ها انگیزه بالایی برای برد در این دیدار داشتند.

شریفات: بازی برایمان حیثیتی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران موفق شد در آخرین بازی هفته اول لیگ جهانی والیبال 2016 با پیروزی 3 بر 2 مقابل آرژانیتن دست پر ریو را ترک کند. مصطفی شریفات دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران که با ورود به زمین در ست پنجم کمک بسزایی به تیم ملی کرد، در خصوص بازی اظهار داشت:« برای پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی داشتیم. چرا که می خواستیم با برد برزیل را ترک کنیم و به صربستان برویم. به هر حال یک بازی حیثیتی بود و دوست داشتیم آرژانتین را ببریم. ست اول و دوم خیلی خوب کار کردیم اما بازی در ست سوم یک مقدار گره خورد. آنها خیلی هماهنگ بازی کردند، سرویس های خوبی زدند اما ما در ست پنجم به خودمان آمدیم و همه هم قسم شدند که این بازی را ببریم.»


لوزانو شریفات را در ست پنجم به صورت ثابت در ترکیب قرار داد و او توانست تاثیر مثبتی در پیروزی تیم ایجاد کند. وی در این باره تصریح کرد:«ست پنجم انگیزه شخصی بالایی داشتم و دوست داشتم به تیم کمک کنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم بازی را ببریم.»

دیدگاه‌ها