کد خبر : 1334951 | 31 خرداد 1395 ساعت 00:25 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلبانی امیدوار به صعود

آلبانی 1-0 رومانی؛ خداحافظ آقای یوردانسکو

تیم ملی آلبانی با پیروزی 1-0 مقابل رومانی، در رتبه سوم گروه A رقابت های یورو 2016 قرار گرفت و به صعود به مرحله بعد امیدوار ماند.

آلبانی 1-0 رومانی؛ خداحافظ آقای یوردانسکو

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جانی دی بیازی که در دو دیدار قبلی برابر فرانسه و سوئیس شکست خورده بودند، در دیدار امشب توانستند با یک گل به پیروزی برسند و در رتبه سوم گروه قرار بگیرند؛ نتیجه ای که به حذف تیم رومانی منجر شد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 14، بازیکنان رومانی اولین موقعیت بازی را ایجاد کردند اما ضربه الیبک راهی به چهارچوب دروازه بریشا پیدا نکرد.

 

1121051

 

چند دقیقه بعد نوبت بازیکنان آلبانی بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شوند اما لنیانی نتوانست از این موقعیت استفاده کند. بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در 10 دقیقه پایانی نیمه اول بازیکنان آلبانی کنترل بازی را در دست گرفتند و سرانجام به گل رسیدند.

پس از اینکه مموشای و هیسای دو موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 43 سادیکو کار را تمام کرد. ارسال خوب مموشای به روی دروازه رومانی با ضربه این بازیکن حساب کار را 1-0 کرد؛ نتیجه ای که تا پایان نیمه اول پا برجا ماند.

 

1121052

 

نیمه دوم را آلبانی بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما هرچه از نیمه دوم سپری می شد، بازیکنان رومانی بیشتر کنترل اوضاع را در دست می گرفتند. حتی در دقیقه 72 شاگردان یوردانسکو در آستانه زدن گل تساوی قرار گرفتند اما حضور به موقع آیتی، دروازه آلبانی را نجات داد.

 

چند دقیقه بعد بار دیگر رومانی صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه آندونه بعد از عبور از بریشا به تیر دروازه برخورد کرد. حملات رومانی ادامه پیدا کرد و در مقابل آلبانیایی ها به دنبال زدن گل دوم روی ضدحملات بودند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها