کد خبر : 1335137 | 31 خرداد 1395 ساعت 17:36 | 196.5K بازدید | 5 دیدگاه

صحبت از ناکامی قبل از تورنمنت عجیب است

قلعه نویی: حرف های کی‌روش فرار به جلوست

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در گفتگویی کوتاه پیش از تمرین تیمش پاسخ صحبت های امروز سرمربی تیم ملی را داد.

قلعه نویی: حرف های کی‌روش فرار به جلوست

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش امروز قلعه نویی را به مخالفت دائمی با برنامه های تیم ملی متهم کرده و قلعه نویی را وادار به پاسخگویی کرده است. قلعه نویی که خود سابقه هدایت تیم ملی را دارد، حرف های خود را اینطور آغاز می کند: سرمربی محترم تیم ملی ایران امروز در مصاحبه ای که با خبرنگاران انجام دادند چند باری اسم را به زبان آوردند و بنده با وجود آنکه میلی به این کار ندارم برای روشن شدن افکار عمومی مجبور به صحبت هستم.


قلعه نویی می گوید: اولین چیزی که ایشان به آن اشاره کرده مخالفت من با تیم ملی و برنامه های آن است در حالی که بنده در روزی که ایران مقابل لبنان شکست خورد و امیدهای ما برای صعود به جام جهانی به پایین ترین سطح سقوط کرد، از تیم ملی دفاع کردم و گفتم آقای کی روش باید کارش را ادامه دهد. البته همکاران دیگری هم این کار را انجام دادند اما در آن مقطع اولین نفری بودم که از جناب آقای کی روش دفاع کردم. به نظر من چون ایشان کمتر در ایران حضور دارند، اظهارنظرهای مربیان داخلی را رصد نمی کنند.

 


قلعه نویی در ادامه گفت: یک بحث دیگر ایشان هم رضایت من از عدم حضور بازیکنان سرباز در جمع ملی پوشان بود که کذب است و جزو اشتباهات اخلاقی ایشان که نیت خوانی کردند. من بختیار رحمانی و سروش رفیعی را شاهد می گیرم و همین طور خود سردار موسی کمالی؛ می توانید از ایشان سوال کنید که ما چند جلسه صحبت کرده ایم که بختیار رحمانی و سروش رفیعی باید به عنوان ستاره های فوتبال ایران در خدمت تیم ملی باشند. اگر آقای کی روش به آقای کمالی اعتماد ندارند ازاین دو بازیکن سوال کنند. در این مورد البته بحث بنده شخصی نبوده و در جهت منافع تیم ملی سعی خود را  انجام داده ام.

 


قسمت بعدی حرف های قلعه نویی درباره این حرف کی روش است که گفته برانکو و قلعه نویی باید پاسخگوی شکست احتمالی تیم ملی باشد: آقای کی روش گفته اند اگر تیم ملی شکست بخورد، بنده باید پاسخ بدهم. من به ایشان می گویم چطور زمانی که تیم ملی ایران با 7 بازیکن و با افکار تاکتیکی استقلال به جام جهانی صعود کرد، ما هیچ سهمی نداشتیم؟ آقای کی روش در آن دوره از پژمان منتظری برای اولین بار در دفاع راست استفاده کرد که عینا این مساله در استقلال می افتاد. آن روزها من ندیدم که آقای کی روش هرگز ما را در موفقیت تیم ملی سهیم بدانند. این یک فرار به جلوی تمام عیار است.

 


او در ادامه حرف هایش گفت: من اگر مخالفتی با اردوی تیم ملی داشتم محمدرضا اخباری را به تمرینات فرامی خواندم حال آنکه ایشان با اجازه ما در تهران هستند و قرار بود در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.

 


آخرین حرف قلعه نویی هم این است: امیدوارم برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود. آن چیزی که من را نگران کرده نه این بحث ها که این جمله آقای کی روش درباره ناکامی آن هم در فاصله 2 ماه تا شروع رقابت های مقدماتی است. باید ببینیم در ذهن ایشان چه می گذرد که این حرف را مطرح کرده. ما شرایط خوبی از نظر نفری و کیفیت فوتبالمان داریم و انشااله که این ناراحتی هم رفع می شود و تیم ملی با تمام قدرت در رقابت های مقدماتی جام جهانی حاضر خواهد شد.

دیدگاه‌ها