کد خبر : 1335232 | 01 تیر 1395 ساعت 00:20 | 76K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش گرت بیل و آرون رمزی

ولز 3-0 روسیه؛ خشم اژدها

تیم ملی ولز با پیروزی 3-0 مقابل روسیه، به عنوان تیم اول گروه B به مرحله بعد رقابت های یورو 2016 راه پیدا کرد.

ولز 3-0 روسیه؛ خشم اژدها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان کریس کولمن کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت با زدن سه گل، به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردند. با این پیروزی ولز 6 امتیازی شد و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.

ولزی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 3، گرت بیل اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش به موقع آکینفیف، دروازه روسیه را بسته نگه داشت.

برتری شاگردان کولمن ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 11، آرون رمزی توانست گل بازی را به ثمر برساند. روی یک پاس در عمق عالی از جو آلن، رمزی با آکینفیف تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دیدنی، دروازه را باز کرد.

 

 

1121282

 

گل رمزی از فشار حملات ولز کم کرد اما در دقیقه 20، بار دیگر این تیم به گل رسید. این بار پاس عالی گرت بیل، تیلور را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و این بازیکن در دو ضرب توانست کار را تمام کند.

 

1121293

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند اما واکنش های خوبی هنسی و آکینفیف، اجازه باز شدن دروازه ها را نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم ولز بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست دادند. برتری این تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 67 گرت بیل گل سوم را به ثمر رساند. حرکت خوب آرون رمزی و پاس در عمق او، با ضربه دقیق بیل، حساب کار را 3-0 کرد.

 

1121294

 

روس ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ادامه پیش کشیدند و در دقایق پایانی یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی با همان سه گل به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها