کد خبر : 1335410 | 01 تیر 1395 ساعت 16:43 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناامید کردن صدها هزار جوان، کمک به فوتبال نیست

استاندار گیلان: نباید با ملوان برخورد ناعادلانه شود

استاندار گیلان می گوید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی براساس شرایط قانونی در مزایده‌ ، امتیاز تیم فوتبال نفت را خریداری کرده است و نباید با آن برخورد ناعادلانه شود.

استاندار گیلان: نباید با ملوان برخورد ناعادلانه شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر نجفی در پاسخ سئوال خبرنگاران درخصوص تیم فوتبال ملوان گفت: در زمینه‌ی احقاق حق ملوان  به عنوان یکی از ریشه دارترین تیم‌های ورزشی کشور رایزنی‌های مختلفی با مراجع ذیصلاح آغاز شده و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز مأمور پیگیری تا حصول به نتیجه‌‌ی لازم است.
وی گفت: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی براساس شرایط قانونی در مزایده‌ ، امتیاز تیم فوتبال نفت را خریداری کرده است و نباید با آن برخورد ناعادلانه شود.


وی با بیان اینکه دلسرد کردن صدها هزار جوان طرفدار ملوان کمک به رشد فوتبال حرفه‌ای نیست گفت : خیابان‌های انزلی پس از برنده شدن تیم ملوان در مزایده خرید امتیاز نفت شاهد جشن، شور و نشاط مثال زدنی مردم بود و علاقه‌ی فوتبال دوستان  سراسر کشور و استان‌های شمالی به ملوان پدیده‌ا ی کم نظیر است که  اهمیت نقش ورزش در نشاط اجتماعی را نشان میدهد.


استاندار گیلان خاطر نشان کرد: مقایسه کردن گیلان با استان‌هایی که سابقه‌ای در این رشته ورزشی ندارند صحیح نیست همچنانکه پس از انتقال سهیمه سپاهان نوین اصفهان  به یکی از تیمهای  خوزستانی که تاریخ فوتبال آن شباهتهای زیادی به گیلان دارد این تیم به قهرمانی رسید اما کسی در آن موقع اعتراض نکرد.


وی افزود : برابر با قوانین فوتبال بین المللی فوتبال از طرف دیگر حتی با کنارگیری تیم نفت از لیگ برتر، تیم ملوان به عنوان تیمی که بالاترین امتیاز را در میان سقوط کنندگان دارد باید در لیگ برتر ماقی می‌ماند در اینصورت ملوان حتی بدون خرید امتیاز این تیم هم لیگ برتری خواهد بود.

دیدگاه‌ها