کد خبر : 1335637 | 02 تیر 1395 ساعت 13:33 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمدی‌نژاد: نفت منحل شود، باید فجرسپاسی بالا بیاید

انتظار مدافع نفت از نمایندگان تهران در مجلس

مدافع تیم نفت تهران نسبت به شرایط بلاتکلیف بازیکنان این باشگاه ابراز نارضایتی کرد.

انتظار مدافع نفت از نمایندگان تهران در مجلس

وحید حمدی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حضور بازیکنان نفت مقابل وزارت نفت عنوان کرد: حضور ما که نتیجه ای نداشت. ما مقابل وزارت نفت حضور یافتیم و نتوانستیم با هیچ مسئولی صحبت کنیم. متاسفانه در شرایطی که اکثر تیم ها در حال آماده سازی خود برای فصل جدید هستند، ما دنبال این هستیم که کدام مسئول را ببینیم تا مشکل مان حل شود. متاسفانه جایگاه مدیران با فوتبالیست ها عوض شده است. ما دنبال کارهای تیم هستیم و مدیران نفت را به امان خدا رها کرده و به فکر کارهای خودشان هستند.


او ادامه داد: امروز مقابل وزارت نفت تاجیک را دیدیم، به او گفتیم چرا نفت را به امان خدا رها کردید اما جوابی ندادند و به جلسه رفتند. الان منتظریم تا از جلسه بیرون بیایند و درباره موضوع دوباره با او حرف بزنیم.


مدافع نفت تهران با انتقاد از نامه ای که نمایندگان شمالی مجلس در حمایت از لیگ برتری شدن ملوان به رییس جمهوری نوشتند، بیان کرد: من واقعا از آنها گله مند هستم. این چه کاری است که به ناحق می خواهند چیزی که در قانون وجود ندارد را  عملی کنند؟ این عزیزان با چه حقی از انتقال امتیاز نفت به ملوان دفاع می کنند؟ ما از نمایندگان تهران توقع دفاع داریم. تهران با 15 میلیون نفر جمعیت یک نماینده ندارد که بتواند جلوی آنها بایستد؟ چرا مدام دنبال سیاسی کاری هستیم؟ مگر خون شهرستان ها از تهران رنگین تر است؟ حق تهران را چه کسی باید بگیرد؟


حمدی نژاد همچنین گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و ارگان های دیگر باید به دنبال حق نفت تهران باشند. اگر قرار است نفت منحل شود باید فجرسپاسی به لیگ برتر بیاید، نه ملوان. شهرهای دیگر چون نماینده های مجلس شان پیگیر نیستند باید قربانی شوند؟ این شرایط اصلا عادلانه نیست.


وی افزود: با تمام اینها ما امیدوار هستیم و تا آخر پای نفت ایستاده ایم. دنبال حق و حقوق خود هستیم. فوتبال نباید سیاسی شود و به همین خاطر ناراحتی مان بیشتر شده است.

دیدگاه‌ها