کد خبر : 1335766 | 02 تیر 1395 ساعت 22:00 | 93.9K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات نتیجه بخش کروات‌ها با ستاره سپاهان؛

کریمی نزدیک‌تر از همیشه به دینامو زاگرب

هافبک پرورش یافته باشگاه سپاهان و تیم ملی امید در آستانه عقد قرارداد با باشگاه دینامو زاگرب کرواسی قرار دارد.

کریمی نزدیک‌تر از همیشه به دینامو زاگرب

به گزارش "ورزش سه"، هرچند اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان طی روزهای اخیر مخالفت جدی خود را با جدایی علی کریمی از تیم‌شان اعلام کرده اما این بازیکن مذاکراتش را با باشگاه دینامو زاگرب قطع نکرده و در تلاش است پس از توافق با این تیم مبلغ 250 هزار دلاری رضایت‌نامه‌اش را پرداخت کند و از جمع اصفهانی‌ها جدا شود.


کریمی که نمی‌خواهد فرصت طلایی لژیونر شدن در 22 سالگی را از دست دهد، بدون توجه به هشدار باشگاه سپاهان در تمرینات این تیم حضور نیافته و پیگیر ترانسفر شدنش به فوتبال اروپا و کرواسی است تا بتواند در اوج جوانی در باشگاه مطرح دینامو زاگرب توپ بزند.


او پرورش یافته سپاهان است و تا پایان فصل 98-97 با این باشگاه قرارداد دارد اما طبق بندی که در قراردادش است به راحتی می‌تواند با پرداخت پول آن را حل کند و از تیم اصفهانی برود اما این مسئله با مخالفت باشگاه سپاهان مواجه شده و عبدالله ویسی اعلام کرده به او نیاز دارد.


با تمام این اتفاقات و یک هفته گذشت از آغاز تمرینات سپاهان، کریمی امروز به زاگرب کرواسی سفر کرده تا مذاکرات نهایی خود را با باشگاه دینامو انجام دهد که به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای لژیونر شدن او و رفتن به لیگ کرواسی وجود نداشته باشد چراکه مسؤولان آن نشان دادند علاقه زیادی به جذب هافبک ایرانی دارند و احتمالا به زودی قرارداد نهایی هم امضاء می‌شود.

دیدگاه‌ها