کد خبر : 1336056 | 04 تیر 1395 ساعت 12:33 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

برپایی اردوی تیم ملی به چه دلیل بود؟

در برنامه اولیه تیم کی روش که در اختیار سازمان لیگ برتر قرار گرفته بود اصلا برنامه اردوی ارمنستان و اتریش وجود نداشت!

برپایی اردوی تیم ملی به چه دلیل بود؟

به گزارش "ورزش سه"، برپایی چنین اردویی خیلی دور از ذهن بود چرا که همیشه در این تایم باشگاه ها تمرینات آماده سازی خود را آغاز می کنند و طبیعتا باید همه نفرات خود را در اختیار داشته باشند. این در همه جای دنیا مرسوم است و در حالی که در همه کشورها باشگاه ها فقط در تایم های  تعیین شده از سوی فیفا بازیکنان در اختیار باشگاه ها قرار می گیرند!


اما چرا کی روش تصمیم به برپایی اردو در کشورهای ارمنستان و اتریش گرفت در حالی که پیش تر در برنامه ای که به سازمان لیگ برتر داده بود اصلا این اردو را پیش بینی نکرده بود؟


گفته می شود کی روش بعد از مطالعه برنامه آماده سازی تیم های چین و قطر چنین تصمیمی را اتخاذ کرد. این دو تیم در بیشتر زمان باقی مانده تا شروع بازی ها ملی پوشان خود را در اختیار خواهند داشت  و مدام به اردو می روند و بازی دوستانه انجام می دهند.


البته باید به این نکته اشاره کرد سطح فنی این دو تیم پا ئین تر از ایران است و طبیعی است این دو کشور بخواهند بیشتر زمان باقی مانده تا شروع بازی ها را در اردو باشند. از سویی لیگ کشورهای شرق آسیا رو به پایان است و ملی پوشان چین برای حضور در اردوی ها متعدد با مشکل مواجه نخواهند شد.

دیدگاه‌ها