کد خبر : 1336086 | 04 تیر 1395 ساعت 14:43 | 89.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی آبادانی‌ها از رفتار حنیف

دست نشان می گوید متاسفانه او فعلاً در تمرینات حاضر نشده و در این ارتباط به باشگاه اطلاعی نداده است. غیبت در شروع کار برای بازیکنی مثل عمران‌زاده شایسته نیست.

ناراحتی آبادانی‌ها از رفتار حنیف

به گزارش"ورزش سه"، صنعت نفت هفته قبل اولین خرید بزرگش را انجام داد و حنیف عمران زاده را به تیمش اضافه کرد اما حنیف که قرار بود به تمرینات اضافه شود تا کنون این کار را نکرده است.


صنعت نفتی ها به سوادکوه برای تمرینات پیش از فصل رفته اند اما هنوز حنیف عمران زاده به تمرینات اضافه نشده است و ناراحتی مسئولان و مربیان صنعت نفت را به همراه داشته است.


نادر دست نشان سرمربی نفت آبادان در گفت و گو با فارس در رابطه با اینکه آیا حنیف عمران‌زاده در تمرین نفت این تیم حاضر شد، تصریح کرد: متاسفانه او فعلاً در تمرینات حاضر نشده و در این ارتباط به باشگاه اطلاعی نداده است. غیبت در شروع کار برای بازیکنی مثل عمران‌زاده شایسته نیست.


دست‌نشان در رابطه با اینکه آیا پیش از این خبر غیبت این بازیکن به او اعلام شده بود، گفت: متأسفانه عمران‌زاده هیچ اطلاعی به ما نداده است،  مدیر برنامه‌های این بازیکن چند بار به ما اعلام کرده که او فردا به تمریان می‌آید اما این اتفاق نیفتاده است. دیگر این مسئله مربوط به باشگاه و عمران‌زاده می‌شود و این بازیکن باید بر اساس قانون در تمرینات حاضر شود. از بازیکن بزرگ است انتظار رفتار بزرگ و شایسته می‌رود، مگر اینکه او بازیکن بزرگی نباشد و قانون و روح جوانمردی را بلد نباشد.

دیدگاه‌ها