کد خبر : 1336114 | 04 تیر 1395 ساعت 16:42 | 108K بازدید | 0 دیدگاه

ترافیک مهاجم دردسرساز می شود؟

منصوریان در راه مرفاوی

علیرضا منصوریان سرمربی جوان استقلال همان راهی را در استقلال می رود که صمد مرفاوی در لیگ نهم آن را رفته بود و البته به نتیجه خوبی نرسید.

منصوریان در راه مرفاوی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در فصل نقل و انتقالات ترجیح داد 3 خرید خود را مهاجم انتخاب کند تا حالا ترافیک وحشتناکی در خط حمله این تیم به وجود بیاید. در حال حاضر استقلال در پست مهاجم هدف آرش افشین، کاوه رضایی، علی قربانی و سجاد شهباززاده را در اختیار دارد که هرکدام از آنها می توانند در باشگاه های دیگر در ترکیب ثابت به میدان بروند و نمایش خوبی داشته باشند. این ترافیک عجیب در خط حمله استقلال باعث می شود که در هر بازی حداقل 2 مهاجم روی نیمکت بنشیند که این موضوع ممکن است مشکلاتی را برای سرمربی جوان این تیم به وجود بیاورد.


ترافیک در خط حمله استقلال چیزی شبیه به وضعیت این تیم در لیگ نهم است. جایی که صمد مرفاوی سرمربی آبی ها بود و فرهاد مجیدی، آرش برهانی، رضا عنایتی، سیاوش اکبرپور و مهدی سیدصالحی را در اختیار داشت و در نهایت این اتفاق برای استقلال ختم به خیر نشد. در آن سال رضا عنایتی به دلیل مشکلاتی که با واعظ آشتیانی مدیرعامل وقت استقلال داشت بعد از چند هفته از این تیم جدا شد و به لیگ امارات رفت، همچنین سیاوش اکبرپور هم به دلیل مسائل انضباطی چند هفته از این تیم کنار گذاشته شد و البته در نهایت برگشت.


در آن زمان در مورد صمد مرفاوی گفته می شد که او توانایی مدیریت ستاره ها را ندارد و حالا علیرضا منصوریان در معرض آزمونی بزرگ قرار گرفته است. این مربی باید بتواند از مهاجمان خود به حد کافی بازی بگیرد تا هم آنها راضی باشند و هم در نهایت حضور آنها به سود استقلال تمام شود.

دیدگاه‌ها