کد خبر : 1336125 | 04 تیر 1395 ساعت 17:24 | 61.1K بازدید | 0 دیدگاه

بختیار رحمانی و سروش رفیعی به پیکان می آیند؟

جلالی: من هم دوست دارم تیمم پرستاره باشد

سرمربی جدید پیکان موضوع قرارداد بستن این باشگاه با بازیکنان پا به سن گذاشته را یک تحلیل مغرضانه می داند.

جلالی: من هم دوست دارم تیمم پرستاره باشد

مجید جلالی به "ورزش سه" گفت که پیکان 15، 16 بازیکن زیر 23 سال دارد و اینکه چند بازیکن پا به سن گذاشته در این تیم حضور داشته باشند، چیز عجیبی نیست.


پیر بودن پیکان مغرضانه است
اینکه می گویند تیم پیکان با بازیکنان پا به سن گذاشته قرارداد امضا می کند یک تحلیل مغرضانه است، چرا این حرف را می زنم؟ چون تیم ما 12، 13 بازیکن زیر 23 ساله از فصل گذشته دارد و من هم دو بازیکن جوان دیگر از لیگ یک جذب کرده ام. بنابراین من فکر می کنم این تحلیل ها که انجام می شود، درست نیست.


4 بازیکن گرفته ایم، 4 بازیکن دیگر هم می گیریم
ما تا الان 4 بازیکن باتجربه جذب کرده ایم و فکر می کنم 4 بازیکن دیگر هم باید بگیریم تا تیممان تکمیل شود. من در سال های گذشته تجربه کار با تیم های جوان را کاملا داشته ام و آسیب های آن را دیده ام به همین دلیل در تیم هایی که کار می کنم سعی می کنم از تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه استفاده می کنم تا خودمم و تیمم ضربه نخورند.


من دوست ندارم با سروش رفیعی و بختیار رحمانی کار کنم؟
در مورد کسانی که می گویند تیم های من بازیکنان پا به سن گذاشته جذب می کند، یک سوال دارم. آیا من دوست ندارم بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، سروش رفیعی و کاوه رضایی را جذب کنم؟ طبیعی است که این بازیکنان دوست دارند که در جایی بازی کنند که دیده شوند و من هم کاملا به آنها حق می دهم اما بازیکنانی که فضا برایشان تنگ می شود به تیم های ما می آیند. پس فکر می کنم که این طبیعت فوتبال است و باید قبول کنیم. من هم دوست دارم تیمم ستاره داشته باشد.


پیوستن به تیم های بزرگ
طبیعتا اگر برای من فضایی ایجاد شود دوست دارم در تیم های بزرگ کار کنم اما در حال حاضر وقتی پیشنهادی به دستم می رسد روی آن تحلیل می کنم و بعد از آن قبول می کنم. البته که من هم دوست دارم در تیم های ساکت و آرام کار کنم تا بتوانم اهدافم را در این تیم ها پیاده کنم.


در پیکان پشتوانه سازی می کنیم
شما مطمئن باشید که برنامه ریزی برای این تیم انجام دادیم که پیکان به نتایج باثبات برسد و البته قصد داریم نسلی از بازیکنان را در این باشگاه تربیت کنیم تا سال های سال هم به این باشگاه و هم به فوتبال ایران خدمت رسانی کنیم.


مقابله با حاشیه های پیکان
من هم قبول دارم که پیکان در سال های گذشته حواشی ای داشته که باعث شده خوب نتیجه نگیرد اما این بار مدیران باشگاه قول دادند که فضایی آرام را در تیم ایجاد کنند. بخشی از این حاشیه ها درون تیمی است که وظیفه من است آنها را جمع کنم و بخش دیگری که مربوط به بیرون از تیم می شود را مدیران باشگاه قول داده اند که حل کنند.

دیدگاه‌ها