کد خبر : 1336127 | 04 تیر 1395 ساعت 17:35 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی نفت و امیدواری در انزلی

با ادامه یافتن اعتراضات بازیکنان نفت تهران، وزارتخانه نفت که ثروتمندترین و کلیدی ترین نهاد دولتی ایران محسوب می شود همچنان واکنشی به اعتراضات ندارد.

بلاتکلیفی نفت و امیدواری در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازیکنان نفت تهران روز چهارشنبه مقابل شرکت ملی نفت تحصن کرده و از آنجا به باشگاه رفتند، هنوز هیچ نتیجه ای از اعتراضات خود نگرفته اند. این در حالی است که ظاهرا وزارتخانه نفت سفت و محکم روی موضوع انتقال نفت پافشاری می کند و به هیچ وجه قصد ندارد در فصل جدید روی تیم فوتبال باشگاه سرمایه گذاری کند.


در عین حال فشار نمایندگان شمالی مجلس و نامه نگاری آ«ها به رئیس جمهور نیز مزید بر علت شده تا میل دولت انتقال نفت به انزلی باشد.در شرایطی که شرکت بهنام پیشرو به عنوان خریدار پا پیش گذاشته شروط نفت برای خرید به این شرکت به اینجا رسیده که مجددا مزایده برگزار شود. با ادامه این روند و از دست رفتن وقت یقینا میل بهنام پیشرو برای سرمایه گذاری کاهش خواهد یافت چراکه ریسک سرمایه گذاری روی نفت که بازیکنان خود را از دست داده بیشتر و بیشتر می شود.


در حال حاضر نتیجه طبیعی اتفاقات فعلی انتقال نفت به انزلی است مگر آنکه یک تصمیم ناگهانی مسیر را تغییر دهد. در حال حاضر بزرگترین نگرانی را بازیکنان نفت دارند که از عدم دریافت مطالباتشان از باشگاه ملوان بیمناک اند.

دیدگاه‌ها