کد خبر : 1336129 | 04 تیر 1395 ساعت 17:00 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

بهترین رکوردهای مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶

در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ فرانسه که دو روز پیش به اتمام رسید، آمار و رکوردهای جالبی ثبت شد.

بهترین رکوردهای مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ فرانسه به پایان رسید و آمار عجیبی را بر جای گذاشت. در زیر به کمترین زمان برای گلزنی، بیشترین شوت به سمت دروازه، بیشترین توپ ربایی و... اشاره می شود.

 

1121843

 

زمان لازم برای گلزنی


آرنور تراستاسون تنها به ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشت تا گلزنی کند اما این گل به بخشی از تاریخ این کشور و یورو تبدیل شد. او گل ایسلند را در دقایق پایانی برابر اتریش به ثمر رساند تا به عنوان تیم دوم در اولین حضورش در یورو به مرحله یک هشتم صعود کند. آلوارو موراتا جز کسانی است که بیشترین گل را در این رقابت ها به ثمر رساند. مهاجم تیم ملی اسپانیا سه گل در سه بازی به ثمر رساند و میانگین یک گل در هر ۷۳ دقیقه را به ثبت رساند.

 

1121798

 

شوت به سمت دروازه


کریستیانو رونالدو برای باز کردن دروازه مجارستان از هر روشی استفاده کرد تا صعود پرتغال به مرحله بعد را تثبیت کند. مهاجم رئال مادرید دو گل به ثمر رساند اما در مجموع ۳۰ شوت به سمت دروازه حریفانش زد. پس از او گرت بیل با ۱۷ و نانی با ۱۲ شوت قرار دارند.

 

توپ ربایی


آرون رمزی مهاجم ولز ۳۱ بار توپ ربایی کرد و بالاتر از بواتنگ آلمانی با ۲۷ توپ ربایی قرار گرفت. اولین اسپانیایی در این فهرست سرخیو بوسکتس با ۱۹ توپ گیری است.

 

1000523

 

پاس صحیح


تونی کروس با ۳۲۳ پاس صحیح با فاصله زیادی نسبت به دیگر بازیکنان قرار گرفته است. ژاکا سوییسی با ۲۸۱ پاس پس از او قرار دارد. آمار پاس های صحیح کروس فوق العاده است(۹۳درصد).

 

مهار توپ


تور هالدرسون دروازه‌بان ایسلند با ۱۸ دفع توپ تاثیر زیادی در صعودش به مرحله حذفی داشت. پس از او مک گوورن با ۱۵ و آکینفیف با ۱۴ مهار توپ قراردارند.


پاس گل


رمزی و ادن هازارد در مرحله گروهی دو پاس گل دادند. دو بازیکن ولزی و بلژیکی تنها کسانی هستند که در این تورنمنت بیش از یک پاس گل داده اند.

دیدگاه‌ها