کد خبر : 1336136 | 04 تیر 1395 ساعت 17:20 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

آقایی مهاجمان رئال مادرید در یورو 2016

از رئال مادرید 9 بازیکن در یورو 2016 حضور دارند و اکثریت آنها نمایشی درخشان در تیم های ملی خودشان ارائه داده اند.

آقایی مهاجمان رئال مادرید در یورو 2016

به گزارش "ورزش سه"، دور گروهی رقابت های یورو 2016 دو روز پیش به اتمام رسید و از فردا شاهد بازی های دور یک هشتم نهایی خواهیم بود. رئال مادرید 9 بازیکن در این رقابت ها دارد که همگی آنها موفق به صعود به یک هشتم نهایی شده اند.

راموس، لوکاس واسکز و موراتا از اسپانیا، تونی کروس از تیم ملی آلمان، گرت بیل از تیم ملی ولز، لوکا مودریچ و کوواچیچ از کرواسی و رونالدو و په په از پرتغال رئالی های حاضر در یورو هستند. تا دو روز پیش البته موراتا بازیکن یووه محسوب می شد اما پس از اینکه رئال او را بازخرید کرد، حالا او نماینده رئال در یورو محسوب می شود.

 

1122155

 

نکته جالب اما حضور سه بازیکن رئال در صدر جدول گلزنان این رقابت هاست. گرت بیل و موراتا با سه گل زده، بالاتر از رونالدوی دو گله قرار دارند و به نوعی رقابت برای آقای گلی یورو 2016 بین ستاره های رئال مادرید در جریان است.

البته این احتمال که کفش طلای یورو به گرت بیل برسد کمی بیشتر از موراتا و رونالدو است؛ با توجه به مسیر ساده تری که ولز پیش رو دارد. بیل و یارانش در یک هشتم باید به مصاف ایرلند شمالی بروند در حالیکه موراتا با اسپانیا باید مقابل ایتالیا قرار بگیرد و پرتغال نیز کرواسی آماده را پیش روی خود دارد.

مجموع گل های بازیکنان رئالی حاضر در یورو نیز به 9 می رسد که بیش از هر تیم دیگری است. به گل های بیل، رونالدو و موراتا، تک گل مودریچ را نیز اضافه کنید.

دیدگاه‌ها