کد خبر : 1336144 | 04 تیر 1395 ساعت 17:45 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

کیه لینی: حق موراتا است که برای رئال بازی کند

جورجو کیه لینی که برای وفق پیدا کردن موراتا با یوونتوس به وی کمک زیادی کرده بود، به جدایی این بازیکن از یووه و بازگشتش به رئال واکنش نشان داد.

کیه لینی: حق موراتا است که برای رئال بازی کند

 

به گزارش "ورزش سه"، موراتا تابستان 2014 با رقم 22 میلیون یورو از رئال به یوونتوس پیوست اما بر اساس بندی در قرارداد او، رئال می توانست تابستان امسال با پرداخت 30 میلیون یروو دوباره موراتا را به خدمت بگیرد. دو روز پیش رئالی ها رسما اعلام کردند که این بند را فعال خواهند کرد و بدین ترتیب از 1 جولای موراتا بار دیگر رئالی خواهد بود؛ هرچند هنوز مشخص نیست رئال، موراتا را حفظ می کند یا او را به تیمی دیگر خواهد فروخت. موراتا این روزها در تیم ملی اسپانیا یک بازیکن ثابت است و تاکنون سه گل نیز به ثمر رسانده است.

 

1122161

 

کیه لینی که روز دوشنبه در قالب تیم ملی ایتالیا و در یک هشتم نهایی یورو 2016 باید به مصاف اسپانیا برود، در مورد بازگشت موراتا به رئال گفت:" آلوراو یک شخصیت خاص است. به عنوان یک هم تیمی سابق برای وی سلام می فرستم. از اینکه او دیگر در یوونتوس حضور نخواهد داشت ناراحتم ولی می دانم که او می تواند در رئال مادرید به دوران خوبش ادامه دهد.

 

آلوارو شایسته این است که برای اسپانیا و رئال یک شماره 9 ثابت باشد. فکر نمی کنم در خور موراتا باشد که به رئال بازگشته و بخاطر پول بیشتر به تیمی دیگر فروخته شود. اگر این اتفاق بیفتد ناراحت خواهم شد. حق موراتا است که مهاجم ثابت رئال شود و او می تواند خط حمله رئال را تا 10سال آینده بیمه کند. او هنوز بسیار جای پیشرفت دارد.

 

در دو سال اخیر او چه از لحاظ شخصیتی و چه فوتبالی پیشرفت زیادی کرده است. آلوارو وقتی به یوونتوس آمد یک بچه بود و از اینکه به رشد او کمک کردیم احساس غرور می کنم. او همیشه تواضع و فروتنی زیادی در تیم داشت. امیدوارم روز دوشنبه روز موراتا نباشد و نتواند به ما گل بزند. می خواهیم کاری کنیم که نه موراتا و نه هیچ بازیکن اسپانیا نتواند مقابل ما گلزنی کند."

دیدگاه‌ها