کد خبر : 1336146 | 04 تیر 1395 ساعت 19:00 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسیر سخت برای دفاع از عنوان قهرمانی

ترکیب رویایی استقلال خوزستان

استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم در آرامش و سکوت تمرینات خود را شروع کرده و امیدوار است تا بازهم یک شگفتنی در لیگ برتر ایران خلق کند، کاری سخت اما ممکن!

ترکیب رویایی استقلال خوزستان

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان موفق شد لیگ پانزدهم را فتح کند و پس از آن عبدالله ویسی از تیم رفت و سید سیروس پورموسوی کمک اول 5 ساله استقلال خوزستان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. استقلالی های خوزستان در لیگ شانزدهم مسیر سختی را در پیش دارند و با توجه به قدرتمندتر شدن تیم های دیگر به خصوص سرخابی های تهران و تبریز و همچنین سپاهان، انها کار سخت تری دارند، ولی بازیکنان آبی پوش خوزستانی نشان داده اند غیرممکن برایشان وجود ندارد. استقلال خوزستانی ها بازیکنان فصل قبلشان را نگه داشته اند و تا کنون عزت الله پورقاز، حسین بازیاری، سلمان بحرانی را جذب کرده اند و چند بازیکن دیگر در مسیر جذب قرار دارند که به زودی نامشان رسانه ای می شود.


در زیرنگاهی به ترکیب احتمالی استقلال خوزستان در فصل پیش رو را مرور می کنیم:


1-  گودرز داوودی:  


پس از رفتن فرناندو خسوس به گسترش فولاد تبریزهم سرمربی و هم مربی گلرهای استقلال خوزستان عنوان کردند که بهترین گزینه ایرانی را در تیمشان دارند. گودرز داوودی دروازه بان خوزستانی که سابقه حضور در تیم ملی امید را دارد، می تواند با درخشش درون دروازه تیم مدافع عنوان قهرمانی خود را به فوتبال ایران معرفی کند. همچنین به جز داوودی قرار است یک دروازه بان برزیلی به تیم اضافه شود.

 

2-  محمد طیبی:


دفاع و کاپیتان تیم قهرمان پس از اینکه از آرزویش برای حضور در تیم ملی گفت، توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و در برابر قرقیزستان برای تیم ملی بازی کرد. این بازیکن که از تیم هایی چون استقلال، فولاد و سپاهان پیشنهاد داشت ترجیح داد استقلال خوزستان را علی رغم پول کمتر ترک نکند و در لیگ شانزدهم مطمئنا یکی از مدافع وسط های این تیم خواهد بود.

 

1118115


3-  عزت الله پورقاز:


بازیکن جدید استقلال خوزستانی ها پیش از اردوی تیم ملی تنها به استقلالی های خوزستان قول داده بود و علی رغم پیشنهادهای استقلال و صبا روی حرفش ماند و به این تیم خوزستانی پیوست. پورقاز که در بازی با قرقیزستان 45 دقیقه به عنوان هافبک دفاعی و 45 دقیقه به عنوان زوج طیبی در خط دفاع گذرانده بود، دست سید سیروس پورموسوی را باز می گذارد تا بتواند در دو پست از وی استفاده کند.

 

1118692


4-  دانیال ماهینی:


دفاع بوشهری استقلال خوزستان که فصل قبل از ایرانجوان به این تیم پیوسته بود آنقدر خوب بود که توانست به تیم ملی نیز دعوت شود. حضور وی به همراه طیبی و پورقاز، می تواند یک ماکت کوچک از خط دفاع نیمکت نشین تیم ملی باشد. البته به جز ماهینی، سید جلال عبدی نیز می تواند در این پست به عنوان یار جانشین به میدان برود.


5-  عقیل شویعی کعبی:


دقاع چپ استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم بازی های خوبی انجام داد و رقابت خوبی با پیمان شیرزادی در پست دفاع چپ داشت. کعبی که نامش، خوزستانی ها را یاد دفاع راست سابق تیم ملی می اندازد بسیار کم حاشیه و کم حرف کارش را انجام می دهد و هدفش موفقیت و پیشرفت با تیم است، هدفی که فصل قبل موفق شد به ان دست یابد؛ آن هم به بهترین نحو ممکن.


6-  میثم دورقی:


میثم دورقی که به بولدوزر تیم معروف است، جنگ های تن به تن را جلوی خط دفاعی انجام می دهد و یکی از عاملین موفقیت تیم در فصل قبل به حساب می آمد. کاپیتان دومی آبی های خوزستان در فصل بعد نیزهمان وظیفه در لیگ پانزدهم را دارد و می تواند نقش پررنگی در موفقیت خط دفاعی تیم ایفا کند.


7-  فرشاد سالاروند:


با رفتن حکیم نصاری از استلال خوزستان، به نظر می رسد جای وی در ترکیب اصلی را فرشاد سالاروند برعهده بگیردف البته وی رقیب هایی چون علی اصغر عاشوری و سلمان بحرانی دارد و باید دید آیا یالاروند می تواند نمره قبولی از اعتماد مربیان بگیرد یا خیر.


8-  فیلیپه برتولدو:


تنها بازیکن خارجی کنونی استقلال خوزستان نیم فصل لیگ پانزدهم اضافه شد و هرچه لیگ رو به روزهای پایانی بود توانست بهتر و بهتر شود. برتولدو حال مورد اعتماد کادرفنی قرار گرفته است تا در لیگ شانزدهم بازهم در جمع آبی های خوزستانی باشد.


9-  رحیم زهیوی:


زننده گل قهرمانی استقلالی های خوزستان در لیگ پانزدهم به تیم ملی در نهایت دعوت شو و در انتها پیشنهادهایش را به خاطر خوزستانی ها رد کرد تا همچنان در جمع خوزستانی ها باشد. وی امید اول خط حمله آبی ها خواهد بود.

 


10-فرشاد جانفزا:


مهاجم اهل میداوودی که فصل قبل 4 گل برای تیمش زد از گزینه های اصلی برای تیمش به حساب می آید، البته او رقیبی جدی چون مهدی زبیدی دارد که اگر در شرایط آماده باشد می تواند هر دو را آماده تر کند.

 

11-   حسن بیت سعید:


مهاجم فصل قبل و آقای گل تیم قهرمان هنوزهم اصلی ترین گزینه برای خط حمله محسوب می شود، وی می تواند در صورتیکه بازهم با جایگری و هوشش بتواند گلزنی کند، می تواند کمک شایانی به تیم کند.

 

نیمکت:


حسن بازیاری – مهدی زبیدی – سلمان بحرانی – پیمان شیرزادی – علی اصغرعاشوری – سید جلال عبدی - امید سینگ


 استقلال خوزستان با چند بازیکن دیگر چون یک گلر برزیلی، مهدی مومنی و چند نفر دیگر در حال مذاکره است که حضور آنها می تواند روی ترکیب این تیم تاثیر بگذارد.

دیدگاه‌ها