کد خبر : 1336148 | 04 تیر 1395 ساعت 19:04 | 85K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف‌ها به پیشرفت فوتبال ایران کمک نمی‌کند؛

برنامه دایی برای آشتی کی‌روش و برانکو

اسطوره فوتبال ایران قصد دارد اختلافات اخیر بین سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس را با برپایی یک دورهمی در رستوران خود برطرف کند.

برنامه دایی برای آشتی کی‌روش و برانکو

به گزارش "ورزش سه"، بگو مگوهای کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ طی روزهای اخیر بیش از هر چیز جلب توجه کرده و موجب شده دو اردوی تیم ملی لغو شود.


سرمربی پرسپولیس ابتدا اعلام کرد بازیکنان ملی از باشگاه‌ها حقوق می‌گیرند و لازم است در اختیارشان باشند؛ پس بحث‌هایی مثل عدم حضور در ایفمارک نباید مطرح شود و همچنین او بتواند با تمام نفراتش تمرینات پیش فصل را انجام دهد ولی این اظهارات مربی کروات به مذاق کی‌روش خوش نیامد و او به اظهارات برانکو واکنش داشت.


این بحث طی هفته اخیر تکرار شده و حامیان کی‌روش و برانکو به بحث شدیدی در رسانه‌ها و فضای مجازی پرداختند و روز گذشته نیز مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد نتوانسته این دو را که با یکدیگر رودررو کند اما در این بین علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی تصمیم گرفته اختلافات سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس را خاتمه دهد و رابطه دوستانه‌ای بین آنها ایجاد کند.


دایی معتقد است هر دو چهره برای فوتبال ایران زحمت کشیدند و نباید این اختلافات به وجود آیند چراکه ادامه آن در کار تیم ملی و باشگاه‌ها خلل ایجاد خواهد کرد و به فوتبال کشور کمک نمی‌کند.


آقای گل جهان عنوان کرده حضور کی‌روش در تیم ملی و برانکو در پرسپولیس موجب موفقیت و رشد فوتبال ایران شده و اگر این دو چهره اختلافاتشان را کنار بگذارند مطمئنا جهش چشمگیری در آینده فوتبال ایران رقم می‌خورد.


اختلافات کی‌روش و برانکو در روزهای گذشته تمامی نداشته ولی دایی در نظر دارد یک دورهمی دوستانه در فودکورت اونیو که رستوران خود است تدارک دیده و از هر دو مربی دعوت کند که آنها را آشتی دهد تا کار تیم ملی و باشگاه‌ها بدون اختلاف ادامه یابد.


شهریار فوتبال ایران که چهره محبوبی بین کی‌روش و برانکو است و هر دو مربی احترام خاص و علاقه زیادی به او دارند احتمالا این دورهمی صمیمی که برگزار خواهد شد شرکت کنند و به اختلافاتشان پایان دهند.

دیدگاه‌ها