کد خبر : 1336205 | 05 تیر 1395 ساعت 00:38 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بایرن مدافعش را به بیلبائو نمی‌دهد

باشگاه قبلی خاوی مارتینز مایل است او را از بایرن به اسپانیا بازگرداند.

چرا بایرن مدافعش را به بیلبائو نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد نام خاوی مارتینز در صدر فهرست خریدهای اتلتیکو بیلبائو قرار دارد. این تیم اسپانیایی اما در مسیر بازگرداندن این مدافع از بایرن مونیخ، دست کم با یک مانع روبروست: بین سران بایرن مونیخ و مسئولان بیلبائو از سال 2012 تا کنون که این بازیکن را ترانسفر کردند روابط بسیار بدی حکمفرماست.

آن زمان مارتینز خودش هم پیشاپیش موضعگیری کرده و ابراز تمایل کرده بود به بایرن برود و حال آنکه بیلبائو اصرار داشت تنها در صورتی اجازه این ترانسفر را می‌دهد که باواریایی‌ها رقمی بالغ بر چهل میلیون یورو را برای خرید این مدافع بپردازند و برای مدتی حتی از هر گونه نشستن پای میز مذاکره با همتای آلمانی خود خودداری کردند.

 

 

1122218

 

 

در همین راستا یوپ هاینکس ،سرمربی وقت بایرن، که پیشتر دو بار در بیلبائو مربیگری کرده بود، برای ترتیب دادن یک ملاقات شخصی بین مالک این باشگاه اسپانیایی با کارل هاینس رومنیگه تلاش می‌کرد اما هیچگاه موفق نشد. بالاخره این روند به گونه‌ای پیش رفت که مارتینز علی‌رغم اینکه مسئولان تیمش اجازه مذاکره و تماس با باواریایی‌ها به او نداده بودند، مخفیانه به مونیخ رفت و در تست پزشکی بایرن شرکت کرد و این موضوع در پایان به پرداخت همان 40 میلیون یورو منتهی شده و به سرانجام رسید.


اما بایرنی‌ها هیچگاه این داستان را فراموش نکردند و بنا به تایید سایت "گل" هیچگونه آمادگی برای چانه‌زنی درمورد ترانسفر مارتینز از خود نشان نمی‌دهند. با این وجود سران بیلبائو در تلاش برای تقویت ترکیب خود هستند تا هر چه بیشتر به مرز رقابت با تیم‌های بزرگ لالیگا نزدیک شوند.

دیدگاه‌ها