کد خبر : 1336209 | 05 تیر 1395 ساعت 09:17 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

شعبانلو: از منصوریان ناراحت نیستم

میلاد شعبانلو با نظر علیرضا منصوریان از لیست استقلال کنار گذاشته شد. همان بازیکنی که در نیم فصل گذشته نیت به پیوستن به تیم صبای قم را داشت اما پرویز مظلومی او را برگرداند.

شعبانلو: از منصوریان ناراحت نیستم

به گزارش "ورزش سه"، اما این بازیکن بوشهری از سرمربی استقلال گله ای ندارد  و در این باره می گوید: با بغض از استقلال رفتم اما روزی حق خود را از این تیم خواهم گرفت. اصلا از علیرضا منصوریان ناراحت نیستم به این دلیل که یاد گرفته ام باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذارم. من هم خدایی دارم که تنهایم نمی گذارد و شک نکنید با تلاش بیشتری که در آینده خواهم داشت روزی به جایگاه واقعی خود در فوتبال خواهم رسید و آن روز دیر نیست.


شعبانلو در مورد وضعیت فصل آینده خود گفت: به محض اینکه برگه فسخ قرارداد خود را بگیرم با مدیر برنامه ام مشورت می کنم که یک تصمیم خوب بگیرم. فوتبال برای من ادامه خواهد داشت و شاید این تصمیم به سود من باشد. این را بگویم در این فوتبال هیچ کس حامی من نیست و تنها برای دلخوشی مادرم بازی می کنم.


میلاد در خصوص حضور در استقلال گفت: از حضور در استقلال سختی های زیادی کشیدم. اما دوست ندارم حرفی بر زبان بیاروم. البته از فرصت استفاده می کنم و می خواهم تشکری از بزرگ ترهای استقلال داشته باشم که همیشه از من حمایت کردند و برایم دلگرمی بودند.

دیدگاه‌ها