کد خبر : 1336212 | 05 تیر 1395 ساعت 09:20 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم مجازی برای حمایت از کی روش

ملی‌پوشان صفحه اینستای خود را بستند!

ملی پوشان از لغو اردوی ارمنستان و اتریش ناراحت هستند و معتقدند اگر در اروپا و زیر نظر کی روش تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذاشتند شرایط بهتری برای این فصل از بازی ها پیدا می کردند!

ملی‌پوشان صفحه اینستای خود را بستند!

به گزارش "ورزش سه"، هر چند اظهار نظری در این باره نشده است اما گرایش ملی پوشان حتی در دعوای کی روش و برانکو بیشتر به سمت سرمربی تیم ملی است و شاید این طبیعی هم باشد. این یک واقعیت محض است که ملی پوشان کی روش را دوست دارند و این دوست داشتن فراتر از ظاهر و به خاطر جایگاه کی روش در تیم ملی است. کی روش اگر هیچ کاری در تیم ملی نکرده باشد سختکوشی و عاشق تیم ملی بودن را خوب به ملی پوشان یاد داده است و همدلی و همگرایی که او در اردوی تیم ملی پیاده کرده شاید در سال های اخیر بی سابقه بوده باشد.


به هر صورت ملی پوشان در یک حرکت جالب و البته بی آنکه در این باره حرفی بزنند در حمایت از کی روش صفحات اینستای خود را بسته اند و این روزها چندان مایل به بارگزاری مطالب جدید نیستند.


برخی از ملی پوشان در روزهای اخیر طی تماس با کی روش اذعان کرده اند در چالش به وجود آمده میان او و برانکو حق را به وی می دهند و حامی اش هستند که البته کی روش از آنها خواسته بدون توجه به این مسئله تمرینات بدنسازی تیم را جدی بگیرند و برای یک فصل خوب و شاد و با طراوات تمرین کنند.
گلایه کی روش از برانکو در صحبتی که با ملی پوشان داشت نه به خاطر لغو اردوهای تیم ملی بلکه بیشتر به خاطر تهمتی است که برانکو به وی زده، اینکه قهرمان و تیم سقوط کرده لیگ برتر را وی مشخص می کند.

دیدگاه‌ها