کد خبر : 1336226 | 05 تیر 1395 ساعت 10:01 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تصویری از اردوی تیم ملی جوانان

تیم ملی جوانان که در کمپ مالنته اردوی تدارکاتی برپا کرده است روز جمعه دو جلسه تمرینی را در زمین این کمپ پشت سر گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان جوان امروز هم دو جلسه تمرین خواهند کرد که تمرین بعد ازظهر سبک خواهد بود چرا که اولین بازی دوستانه تیم ملی جوانان فردا ساعت 15 مقابل تیم زیر 23 سال هل اشتاین کیل خواهد بود. تیمی که در همین رده سنی در بوندس لیگا بازی می کند و در سال های اخیر معرف بازیکنان زیادی به تیم های حاضر در بوندس لیگای a و b بوده است.


نکته جالب تمرین دیروز تیم ملی جوانان تمرین پنالتی بود. اتفاقی که ممکن است  در بازی های قهرمانی جام ملت های آسیا برای تیم ملی جوانان رخ دهد به خصوص بعد از بازی های گروهی. چرا که بازی ها از مرحله یک چهارم نهایی به صورت حذفی برگزار می شود.


فعالیت دیروز تیم ملی جوانان فقط به برگزاری دو جسله تمرین خلاصه نمی شد. ساعت 21 هم در سالن کنفرانس کمپ مالنته جلسه آنالیز تیم قطر برگزار شد.


قطر قهرمان دوره قبل بازی ها است که یکی از حریفان ایران در مسابقات بحرین خواهد بود.دیگر حریفان ایران تیم های ژاپن و یمن هستند. گروه سخت ایران بیشتر به این خاطر است که در دوره پیشین ایران در حضور تیم های میانمار،بحرین و یمن چهارم شد و در سید بندی در سید 4 قرار گرفت.


نزدیک به نیم ساعت فیلم بازی های قطر در برابر تیم هایی عمان و لبنان به نمایش درآمد و همزمان با نمایش فیلم امیر حسین پیروانی نکات لازم فنی رابه شاگردانش گوشزد می کرد.


امیر حسین پیروانی بر این نکته تاکید می کرد اگر ما خود را باور داشته باشیم در برابر بهترین تیم ها حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و اگر خود را باور نداشته باشیم ممکن است در برابر ضعیف ترین تیم ها با مشکل مواجه شویم.


به حرمت شب های قدر تیم ملی هیچ برنامه تفریحی را در روزهای اخیر برنامه ریزی نکرده است و شاید بعد از شب های قدر ملی پوشان جوان چند ساعتی میهمان سفر ایران شوند و دو س ساعتی هم در شهر گشت و گذار کنند. البته روزی دو جلسه تمرین و هم چنین سه بازی ای که با تیم های زیر 23 ساله ها و هم چنین بزرگسالان برنامه ریزی شده فرصت کار تازه ای را به ملی پوشان جوان نمی دهد و آنها بلافاصله بعد از تمرین برای استراحت و هم چنین ریکاوری وارد اتاق های خود می شوند.


دیدار فردای تیم ملی جوانان با تیم هل اشتاین کیل ساعت 15 به وقت محلی برگزار می شود که دلیل برگزاری این بازی در ساعت 15 به خاطر مسابقه ای است که تیم ملی آلمان در یورو پیش رو دارد. جالب اینکه در حیاط کمپ مالنته استودیوی موقت برلین قرار دارد. استودیوی که به کمک کانکس، چند جرثقیل و نورافکن ها و مشرف به جنگل درست شده است. همزمان با برگزاری دیدارهای آلمان پیشکسوتان به این استودیو دعوت می شوند تا بازی را تجزیه و تحلیل کنند. همان طور که اشاره شد این استودیوی تلویزیونی موقت است و بعد از بازی های جام ملت ها برداشته می شود. در خصوص اینکه چرا این استودیو در کمپ مالنته بنا نهاده شده به خاطر ورزشی بودن محیط و هم چنین چشم انداز آن است. کمپ مالنته در حداکثر ارتفاع شهر و هم چنین مشرف به دریاچه آب شیرین هامبورگ است.

 

1122232

 

1122233

 

1122234

 

 

1122235

 

1122236

 

1122237

 

1122238

 

1122239

 

 

دیدگاه‌ها