کد خبر : 1336233 | 05 تیر 1395 ساعت 10:35 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

کاندیداهای سرمربیگری روسیه معرفی شدند

هیدینک رقیب بردی اف برای هدایت تزارها

ناکامی روس ها در مرحله گروهی یورو 2016 باعث شد تا روسای فدراسیون فوتبال این کشور در آستانه میزبانی جام جهانی به فکر تغییرات گسترده روی نیمکت رهبری تیم ملی این کشور باشند.

هیدینک رقیب بردی اف برای هدایت تزارها

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست و تنها یک تساوی در مرحله گروهی یورو 2016 در فرانسه باعث شد تا روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 وداع تلخی با رقابت های قهرمانی اروپا داشته باشد از همین رو بلافاصله بعد از این ناکامی گمانه زنی رسانه ها برای تغییرات روی نیمکت رهبری تزارها آغاز شد.


در شرایطی که برخی از رسانه های خبری معتبر روس از قربان بردی اف سرمربی موفق روستوف به عنوان تنها گزینه داخلی برای هدایت روسیه خبر دادند امروز برخی از محافل خبری از اضافه شدن گاس هیدینک هلندی به جمع کاندیداهای رهبری روس ها در جام جهانی 2018 نوشتند و مدعی شدند مذاکرات اولیه فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی هلندی فصل گذشته چلسی نتایج خوبی هم داشته است.


آن چه عیان است این که از بین بردی اف و هیدینک یکی رهبری روسیه در جام جهانی 2018 را برعهده خواهد داشت و چه بسا عدم تمدید قرارداد بردی اف با روستوف هم به همین موضوع برگردد، اتفاقی که در صورت عملی شدن می تواند روی سرنوشت آزمون و عزت الهی دو لژیونر ایرانی حاضر در روسیه هم تاثیر گذار باشد.

دیدگاه‌ها