کد خبر : 1336235 | 05 تیر 1395 ساعت 10:40 | 111.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش جنجالی الشرق از باشگاه العربی

رئیس جدید بازیکنان ایرانی را نمی‌خواهد

در ادامه خبرهای ضد و نقیض در ارتباط با سرنوشت لژیونرهای ایرانی حاضر در دوحه این بار روزنامه الشرق از پایان کار دو ایرانی حاضر در العربی نوشت.

رئیس جدید بازیکنان ایرانی را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الشرق امروز در تشریح آخرین اخبار باشگاه العربی در فاصله 48 ساعت تا برگزاری انتخابات ریاست باشگاه نوشت:«العربی در آستانه تغییرات گسترده قرار دارد چون رئیس جدید که فردا شب مراسم تاجگذاری چهارساله خود را به عنوان تنها کاندیدای حاضر در انتخابات انجام خواهد داد به فکر ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب بازیکنانش است به خصوص در مورد بازیکنان خارجی».


این روزنامه در ادامه آورد:«پائولینهو و سزار دو بازیکن برزیلی در کنار اشکان دژآگه و جوادنکونام چهار خارجی العربی در فصل گذشته بودند که با وجود اصرارهای زولا برای جذب آنها نتوانستند کمک حال العربی برای خروج از بحران شوند از همین شیخ خلیفه بن حمد بن جبر آل ثانی رئیس جدید باشگاه همه آنها را در فهرست مازاد قرارداده تا چهار خارجی جدید به خدمت بگیرد».


گزارش روزنامه الشرق در حالی منتشر شده که جواد نکونام قراردادی با العربی ندارد که نامش در لیست مازاد قرار بگیرد ضمن این که اشکان دژاگه هم با این باشگاه تا دوسال دیگر قرارداد سنگین دارد و العربی باید رضایت او و مدیربرنامه هایش برای فسخ قرارداد را جلب کند تا نام این بازیکن ایرانی از لیست خارج شود.

 

1122245

دیدگاه‌ها