کد خبر : 1336240 | 05 تیر 1395 ساعت 10:35 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کولمن: رمزی تا به اینجا عالی کار کرده

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز به تمجید از آرون رمزی و تاثیرش روی صعود ولز به عنوان صدرنشین به دور حذفی رقابت‌ها پرداخت.

کولمن: رمزی تا به اینجا عالی کار کرده

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 25 ساله در دیدار پایانی مقابل روسیه یک گل زد و نقش مهمی در ساخت دو گل بعدی تیمش در آن دیدار داشت. حال کولمن در آستانه تقابل با ایرلند شمالی، به تمجید از او پرداخت.

 

1121404

 


او گفت:" آرسن ونگر مطمئنا چیزهای متفاوتی از بازیکنانش نسبت به من می‌خواهد. با این وجود  بازی قبل عالی بودیم و پشت سر هم موقعیت ایجاد می‌کردیم. خیلی از آنها به خاطر آرون بود. دیگر وجه بازی او نیز برای ما خیلی خوب است. او همچنین نظم بیشتری در ماندن در پستش نسبت به گذشته نیز دارد. وقتی شما یک بازیکن با این سطح از انرژی دارید، مهار او بسیار متفاوت و سخت است. شما فقط نیاز دارید که او برود و خودش را نشان دهد که دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. او در این رقابت‌ها عالی بوده است، مثل دیگر بازیکنان. آنها همگی فوق‌العاده بوده اند.


رامبو (رمزی) به عنوان بازیکن و با تفکری که دارد، فوق العاده است. با سطح انرژی بالایش، حالا منظم تر از قبل است. خیلی بهتر از گذشته شده است. باید به او اجازه دهید لذت ببرد و وقتی صاحب توپ نیست، چندین وظیفه برایش تعیین کنید."

دیدگاه‌ها