کد خبر : 1336253 | 05 تیر 1395 ساعت 11:39 | 162.2K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین اخبار از مذاکرات استقلال و ابراهیمی

امید آبی‌ها در انتظار تسویه حساب باشگاه

هافبک ملی پوش استقلال با وجود این که تلاش های فراوانی برای تمدید قراردادش صورت گرفته اما هنوز حاضر به امضای قرارداد جدید نشده است.

امید آبی‌ها در انتظار تسویه حساب باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی بازیکن کلیدی استقلال در چند فصل گذشته یک بار دیگر با اتمام قراردادش به یکی از سوژه های پرحرف و حدیث اردوی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد تا جایی که بسیاری از محافل خبری این بازیکن را جدا شده قطعی استقلال نامیدند.


ابراهیمی که خیلی دوست داشت همچون سایر ملی پوشان فوتبالش را در قطر و یکی از باشگاه های متمول عربی پیگیری کند بعد از این که دید سیاست های نقل و انتقالاتی قطری ها در این فصل تغییر کرده و پول زیادی هزینه نمی کنند بالاجبار به ایران بازگشت تا بار دیگر در دستور کار مدیران و مربیان استقلال برای تمدید قرارداد قرار بگیرد.


امید برای این که با پیشنهاد تمدید قرارداد استقلال موافقت کند شرط و شروط خاصی داشت از جمله تسویه حساب کامل فصل گذشته و دریافت مطالبات 600 تا 700 میلیونی که این شرط او با موافقت نیز روبرو شد اما از آن جا که باشگاه فعلا دریافتی نداشته تا پول هافبک ملی پوش خود را واریز کند فعلا حضور این بازیکن در تمرینات به تاخیر افتاده است.


طبق توافق های جدید  صورت گرفته ابراهیمی در صورت تسویه حساب باشگاه قرارداد جدید و دوساله ای با استقلال به امضا خواهد رساند تا همچنان به حضورش در جمع آبی پوشان و قرار گرفتن در جمع بازیکنان علیرضا منصوریان ادامه دهد.اتفاقی که می تواند نیمی از دغدغه های سرمربی جدید استقلال را از بین ببرد.

دیدگاه‌ها