کد خبر : 1336302 | 05 تیر 1395 ساعت 13:26 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال اینلاین هاکى ایران برابر اسپانیا

مردان اینلاین هاکی ایران پس از درخشش برابر مکزیک، امروز مقابل تیم ملی اسپانیا صف آرایی خواهند کرد.

جدال اینلاین هاکى ایران برابر اسپانیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی اینلاین هاکی جمهوری اسلامی ایران در پی درخشش در جام جهانی ایتالیا و کسب نتایج امیدوار کننده، پس از شکست دادن مکزیک، اکنون حریف اسپانیا شده است.

 

روز گذشته، اسکیت‌هاکی ایران به مصاف تیم پرقدرت مکزیک رفت. در نیمه نخست این دیدار، تلاش شاگردان صدقی به ثمر نشست و دانیال باقری زننده نخستین گل این نیمه برای ایران شد، در ادامه ،گل دوم ایران توسط جلال کیهانفر وارد دروازه مکزیک و درنهایت اسکیت بازان با نتیجه 2 بر 1 به رختکن رفتند.

 

درنیمه دوم این دیدار ،شروع نیمه با گل رائول برای مکزیک همراه بود و در ادامه میگل گل سوم مکزیک را به ثمر رساند. فرزاد هوشیدری گل سوم و تساوی بخش ایران را وارد دروازه مکزیک کرد و جلال کیهانفر گل چهارم ایران را به ثمر رساند و این دیدار با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم کشورمان پایان یافت.

 

در این مسابقات 72 تیم از 31 کشور جهان در مجموع 1500 اسکیت باز حضور دارند. رقابت‌های جهانی اسکیت هاکی 2016 به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است.

 

تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان با حضور در رقابت های آسیایی تاکنون مقام های دوم و سوم آسیا و در بخش بانوان در سالهای حضور خود مقام سومی این رقابت ها را در کارنامه خود دارد، در این دوره از مسابقات تیم ملی اسکیت هاکی بزرگسالان در بخش آقایان سومین حضور خود را تجربه می‌کند.

 

دیدگاه‌ها