کد خبر : 1336319 | 05 تیر 1395 ساعت 14:12 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

از تیم جدیدم به اروپا می‌روم

رابسون: فقط قهرمانی هوادران را راضی می‌کند

مدافع برزیلی استقلال از برخورد تماشاگران در اولین حضورش در جمع آبی ها شگفت زده شده است.

رابسون: فقط قهرمانی هوادران را راضی می‌کند

رابسون که قرار است بعد از تست پزشکی با استقلال قرارداد امضا کند در گفتگو با ورزش سه اعلام کرد که دوست دارد از این تیم به اروپا برود.


چه طور شد که استقلال را برای آینده فوتبالت انتخاب کردی؟


زمانی که پیشنهاد استقلال به دستم رسید در مورد این تیم تحقیق کردم و متوجه شدم استقلال یکی از بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه های آسیا است. به همین دلیل فکر می کنم انتخاب درستی  انجام دادم و به تیمی آمدم که افتخارات زیادی در سطح بین المللی دارد.


هواداران هم حسابی از تو استقبال کرده اند. در این باره چه نظری داری؟


واقعا آنها من را سوپرایز کردند و از این بابت بسیار خوشحال هستم. بازیکنان برزیلی بازیکنان احساساتی هستند و وقتی تماشاگران از من استقبال کردند انگیزه ام چند برابر شد. آنها از روز اول به من لطف داشتند و من هم تلاش می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم.


نظرت در مورد هواداران پرتعداد در تمرین استقلال چه بود؟


من تنها چیزی که از 2 روز حضورم در تمرینات استقلال متوجه شده ام این است که فوتبال ایران بسیار به فوتبال برزیل شبیه است. دراین جا هم مثل برزیل مردم عاشق فوتبال هستند. این تعداد تماشاگر که در تمرینات می آیند فوق العاده هستند و فکر می کنم آنها با شروع لیگ استادیوم را پر می کنند.


چقدر علیرضا منصوریان سرمربی استقلال را می شناسی؟


وقتی به ایران آمدم با منصوریان صحبت کردم. او مربی جوانی است و انگیزه زیادی هم دارد. در این 2 روز که به تمرینات استقلال می روم متوجه شده ام که تماشاگران و البته بازیکنان  بسیار منصوریان را دوست دارند و این موضوع بسیار برایم جالب بود.

 

1122284

 


این که یک بازیکن زیر 23 سال از برزیل به جای اروپا راه فوتبال ایران در پیش می گیرد کمی عجیب است. در مورد دلیل این انتخاب صحبت می کنی؟


زمانی که پیشنهاد استقلال به دستم رسید سابقه این تیم را دیدم و فکر می کنم در سطح آسیا با باشگاه بزرگی قرارداد امضا کرده ام. ضمن اینکه من یک سال به صورت قرضی از باهیا به استقلال آمده ام و امیدوارم با عملکرد یک ساله ام در این تیم بتوانم راه پیشرفت را در پیش بگیرم و به فوتبال اروپا ل بروم چون از نظر سنی شرایط رسیدن به این خواسته را دارم.


در استقلال زوج تو احتمالا هرائر مگویان، بازیکن تیم ملی ارمنستان هست. در مورد او شناخت داری؟


کمی اطلاعات کسب کرده ام و منتظر هستم او را در تمرین ببینم. البته می دانم استقلال 2 مدافع وسط خوب دیگر هم دارد و مطمئنا رقابت در این پست بالا است. مطمئنا هر بازیکنی که بهتر باشد می تواند برای استقلال بازی کند.


فکر می کنی استقلال امسال قهرمان می شود؟


استقلال بازیکنان خوبی دارد و من فکر می کنم همه کسانی که در تمرینات این تیم شرکت می کنند با کیفیت هستند. باید خودمان را به خوبی آماده شروع لیگ کنیم چرا که می دانم هواداران استقلال فقط از ما قهرمانی می خواهند.

دیدگاه‌ها