کد خبر : 1336325 | 05 تیر 1395 ساعت 14:31 | 94.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین: هواداران پرسپولیس نگران نباشند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آمدن ملی‌پوشان تمرینات سر و شکل گرفت، هواداران هم نگران نباشند، تیم کامل و خوبی داریم و برانکو حتما فکر همه چیز را کرده است.

خوردبین: هواداران پرسپولیس نگران نباشند

به گزارش "ورزش سه"، محمود خوردبین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خدا را شکر شرایط تیم سر و شکل خوبی به خودش گرفته است و بعد  از آمدن ملی‌پوشان توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. در حال حاضر تنها مساله ما این است که رامین رضائیان در تمرینات شرکت نکرده است، محمد انصاری دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد و به زودی آماده خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تمرینات خوب و پرنشاطی را پشت سر می‌گذاریم و بچه‌ها در حال آماده شدن هستند. زمان خوبی هم در اختیار داریم و اردوی خارجی هم در پیش است. تیم هم تقریبا کامل شده است و من فکر می‌کنم طارمی هم نمی‌رود و به خانه خودش بر می‌گردد.

 

خوردبین درباره نگرانی‌های مختلف هواداران برای پست‌های مختلف، مثلا اینکه گفته می‌شود تعداد مدافعان میانی کم است، خاطرنشان کرد: به نظر من تیم مشکلی ندارد. البته نگرانی هواداران از این رو است که خیلی پرسپولیس را دوست دارند و نمی‌خواهند جای هیچ اما و اگری باشد. به نظر من با توجه به اینکه هر تیم می‌تواند تنها هجده بازیکن بزرگسال داشته باشد، ما شرایط خیلی خوبی هم داریم. شاید روی کاغذ این طور باشد که دفاع وسط کم داریم و اگر بازیکنی مصدوم شود به مشکل خواهیم خورد ولی نمی‌توان تصور کرد که برانکو به این مسائل توجه نکرده باشد او حتما می‌داند که چگونه از شرایط و نفرات استفاده کند و حتما برنامه‌های خودش را برای طول فصل چیده است.

 

سرپرست تیم پرسپولیس در پایان تصریح کرد: هواداران نگران نباشند تیم خوبی داریم. در جاهایی که نیاز داشتیم مهره‌های لازم را جذب کردیم و مشکلی نداریم و برای خط حمله هم منتظریم طارمی بر‌گردد.

دیدگاه‌ها