کد خبر : 1336335 | 05 تیر 1395 ساعت 15:00 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

پدر نیمار در مصاحبه با Fox Brasil

شانس رئال برای جذب نیمار صفر درصد است

پدر نیمار امروز آب پاکی روی دست باشگاه های خواهان پسرش از جمله رئال و پاری سن ژرمن ریخت.

شانس رئال برای جذب نیمار صفر درصد است

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا تبدیل به یک داستان طولانی شده که هنوز به سرانجامی نرسیده است. همین مساله باعث شده باشگاه های زیادی خواهان جذب این ستاره برزیلی باشند. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، در هفته های اخیر به خصوص مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن تلاش زیادی برای متقاعد کردن نیمار به جدایی از بارسا به خرج داده اند و حتی یکی از وکلای نیمار(واگنر ریبیرو) از تماس های رئال مادرید نیز خبر داد.

 

1121446

 

پدر نیمار در مصاحبه امروز خود با " Fox Brasil " در مورد آینده پسرش گفت:" صاحب اختیار نیمار باشگاه بارسلوناست. هر پیشنهادی که برای پسرم می رسد، باید مورد بررسی این باشگاه قرار بگیرد. باشگاه های خواهان پسرم باید با بارسلونا بصورت مستقیم مذاکره کنند.

ما نمی توانیم در مورد آینده او حرف بزنیم به خصوص که پسرم با بارسلونا دو سال دیگر نیز قرارداد دارد و می خواهد آن را به اتمام برساند. نیمار از حضور در بارسلونا خوشحال و راضی است؛ با این حال شایعات در مورد او فراوان هستند و به این مساله عادت کرده ایم. ما نمی توانیم مانع شایعات و اخبار رسانه ها در مورد نیمار شویم. شانس رئال برای به خدمت گرفتن پسرم؟ معتقدم این احتمال صفر درصد است."

 

دیدگاه‌ها