کد خبر : 1336339 | 05 تیر 1395 ساعت 18:45 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه باگاتزتا دلو اسپورت

نظر دیبالا در مورد رفتن پوگبا به رئال

پل پوگبا و شایعه رفتنش به رئال مادرید هر روز شنیده می شود و به نظر می رسد که این ستاره فرانسوی، بمب نقل و انتقالات تابستانی امسال اروپا باشد.

نظر دیبالا در مورد رفتن پوگبا به رئال

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای انتقال پوگبا 120 میلیون یورو می خواهد درحالیکه رئالی ها حاضر نیستند بیش از 90 میلیون یورو بپردازند. امروز آ اس حتی ادعا کرد که منچستریونایتد حاضر است مبلغ درخواستی یوونتوسی ها را پرداخته و پوگبا را از چنگ رئال خارج کند.

 

1122307

 

پائولو دیبالا، پدیده آرژانتینی باشگاه یوونتوس در مورد شایعات جدایی پوگبا به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" شنیده ام که پوگبا در یوونتوس خواهد ماند. با او چندی پیش حرف زدم اما نه در مورد فوتبال. حسم به من می گوید که او مطمئنا فصل بعد نیز با ما خواهد ماند."

 

پیوستن آلوس به یووه:" بازی ها زیادی از آلوس دیده ام و طبیعی هم است چون او برای بارسلونا بازی می کرد. همه می دانیم که او چه ارتباط نزدیکی به مسی دارد و در زمین نیز به خوبی و چشم بسته یکدیگر را پیدا می کردند. امیدوارم در یوونتوس هم او بتواند بازی های درخشانش در بارسا را تکرار کرده و ارتباط خوبی بین ما شکل بگیرد. آلوس بازیکن بزرگی است که چه در فاز دفاع و چه حمله می تواند کمک فراوانی به ما بکند."

دیدگاه‌ها