کد خبر : 1336346 | 05 تیر 1395 ساعت 15:42 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مسی: قهرمان نشدن آرژانتین یک فاجعه است

لئو مسی بامداد دوشنبه در فینال کوپا آمه ریکا، امید اول آرژانتین برای غلبه بر شیلی محسوب می شود و اگر چنین شود او به اولین افتخار خود با تیم ملی کشورش دست خواهد یافت.

مسی: قهرمان نشدن آرژانتین یک فاجعه است

به گزارش "ورزش سه"، مسی که در بارسلوا به تمام افتخارات در سطح باشگاهی دست یافته هنوز با تیم ملی آرژانتین موفق به کسب افتخار نشده است. البته او با تیم المپیک آرژانتین قهرمان المپیک پکن شده ولی در تیم بزرگسالان توفیقی پیدا نکرده است.

 

آرژانتین پس از پشت سر گذاشتن حریفانش موفق شده برای دومین سال متوالی به فینال کوپا امه ریکا برسد و بازهم شیلی را رقیب خود در فینال می بیند. پس از ناکامی در فینال جام جهانی 2014 و کوپا امه ریکای 2015، حالا مسی امیدوار است این بار طلسم را شکسته و با تیم ملی کشورش فاتح کوپا امه ریکای 2016 شود.

 

1122310

 

او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" نمی دانم قهرمان نشدن در جام جهانی و دوره قبلی کوپا فاجعه بوده یا نه ولی اگر امسال هم قهرمان نشویم، یک فاجعه و ناامیدی بزرگ برای ما خواهد بود. نمی دانم این آخرین فرصت ما برای کسب چنین افتخاری محسوب می شود یا خیر ولی تحت هر شرایطی باید از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و قهرمان شویم. دوست دارم تاریخ را تغییر دهیم و بتوانیم هر طور شده امسال قهرمان کوپا امه ریکا شویم."

 

انتقاد از فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از تاخیر یک ساعته در پرواز به نیوجرسی:" این اولین بار نبود که چنین اتفاقی می افتاد. قبلا هم چنین ناهماهنگی هایی رخ داده بود ولی ما حرفی نمی زدیم. شاید در زمان بندی انتقادم و اینکه با کسی مشورت نکردم دچار اشتباه شدم ولی حس قلبی خودم را بیان کردم و متاسف هم نیستم. فکر می کنم زمانش رسیده یکسری تغییرات در برنامه ریزی های فدراسیون ایجاد شود."

دیدگاه‌ها