کد خبر : 1336352 | 05 تیر 1395 ساعت 15:55 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

ثمری: تصمیمم برای خداحافظی عجولانه بود

پرتابگر وزنه کشورمان گفت: تصمیمی که برای خداحافظی گرفتم، عجولانه بود و حالا می‌خواهم سهمی در اهتزاز پرچم ایران در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشم.

ثمری: تصمیمم برای خداحافظی عجولانه بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ،علی ثمری در گفت‌وگو در خصوص خبر خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی که چند روز قبل منتشر شده بود، اظهار داشت: مشکلات فراوانی را در مسیر قهرمانی‌ام متحمل شدم و روزهایی را که با سختی‌های فراوان برای رسیدن به هدفم تلاش کردم، فراموش نمی‌کنم.

 

وی افزود: جو نا آرامی در روزهای اخیر در دوومیدانی حاکم بود. فشارهای روانی بدترین ضربه را به قهرمانان وارد می‌کند. به همین دلیل تصمیم عجولانه‌ای گرفتم و با انتشار پستی در صفحه مجازی‌ام با وجود فشارها و مشکلاتم از ورزش ملی خداحافظی کردم، اما با صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون دوومیدانی در خصوص بازگشت به عرصه رقابت‌های ملی داشتم، متوجه شدم که تصمیم عجولانه ای گرفته‌ام.

 

ثمری ادامه داد: من فقط 23 سال دارم و به قول مسئولان فدراسیون جزو امیدهای آینده ورزش دوومیدانی هستم. بارها رکورد 19 متر را تکرار کرده‌ام و مطمئنم که رکورد لیگ را هم می‌توانم جابه‌جا کنم. در صحبت‌های من با مسئولان فدراسیون قرار شد برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های خاصی برای رقابت‌ها آتی برایم شود. مگر ورزشکار جز توجه و برنامه‌ریزی و حمایت چیز دیگری هم می‌خواهد؟ من مشکلاتم را گفتم و کادر فدراسیون هم گفتند روی من حساب ویژه‌ای کرده‌اند. تصمیم گرفتم به ورزش حرفه ای برگردم، چون هدف مقدسی را انتخاب کرده‌ام.

 

این ملی‌پوش پرتاب وزنه تاکید کرد: تصمیم دارم با قدرت بیشتری به تمریناتم ادامه بدهم. خداحافظی با ورزش ملی تصمیم درستی نبود. امیدوارم تا با همدلی مسئولان، حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های منسجم، سهمی در اهتزاز پرچم کشورم در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشم.

 

دیدگاه‌ها