کد خبر : 1336366 | 05 تیر 1395 ساعت 16:19 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

تخصیص ۷ میلیارد تومان به حوزه جوانان

معاون پارلمانی امور استان های وزارت ورزش و جوانان بر ضرورت توسعه ورزش بانوان در کشور تاکید کرد و گفت: برای حوزه جوانان هفت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

تخصیص ۷ میلیارد تومان به حوزه جوانان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امیر رضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز که بعد از ظهر شنبه در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: به طور قطع کرج و استان البرز چیزی کمتر از استان تهران ندارد.

 

وی با بیان اینکه توانایی بالایی میان جوانان استان البرز وجود دارد که پرورانده نشده است، افزود: در اکثر زمینه ها تهران تحت پوشش وزارت خانه ها حرکت و تحول در پایتخت متاثر از اقداماتی است که در سایر نقاط کشور رخ می دهد.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت ها در بخش مختلف مورد توجه قرار دارد و باید به این امر نیز اذعان داشت که البرز بسیار غنی تر از برخی استان های کشور است.وی با اشاره به اینکه از مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور انتظار می رود تعامل خوبی با سایر بخش ها داشته باشند، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف عالی باید تعاملات بین بخشی را بهبود و توسعه بخشید.

 

خادم با تاکید بر اینکه حمایت از بخش خصوصی به منظور جذب سرمایه یکی از اساسی ترین اقدامات در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است، گفت: باید با توجه به این بخش سرازیر شدن امکانات غیر دولتی به حوزه ورزش را شاهد باشیم.وی بیان کرد: ورزش بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال جامعه در سطح کشور علی رغم وجود پتانسیل های بالا، مغفول مانده است.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان البرز با اشاره به اینکه استان البرز از شاخص های فرهنگی بالایی به منظور توسعه ورزش بانوان برخوردار است، افزود: برای حوزه جوانان علی رغم گستردگی فعالیت هفت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

وی در پایان یادآور شد: امید است در حوزه سمن ها و سازمان های مردم نهاد اتفاقات و اقدامات خوبی را ساماندهی کنیم.

دیدگاه‌ها