کد خبر : 1336368 | 05 تیر 1395 ساعت 16:25 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

حنیف و هوری سال هاست که با یکدیگر رفیق هستند

دست نشان: حنیف از دوشنبه به تمرین می‌آید

سرمربی نفت آبادان می گوید حنیف عمران زاده از عصر روز دوشنبه در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

دست نشان: حنیف از دوشنبه به تمرین می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان در رابطه با حرف و حدیث های به وجود آمده راجع به اختلاف کاپیتان این تیم با حنیف عمران زاده می گوید: برای من بسیار جالب است که پیش از شروع بازی ها، حاشیه سازی برای ما را شروع کردند، پس از آمدن حنیف به نفت، جز سلام و علیک و ذکره خاطره من چیز دیگری از رابطه حسن هوری و حنیف عمران زاده ندیدم، این دو مدت هاست با یکدیگر رفاقت دارند و خنده دار است که می گویند با یکدیگر جر و بحث کردند و حنیف قهر کرده است.


او ادامه داد: اخیرا و بعد از غیبت حنیف، هوری به عنوان به یکی از دوستان او و همینطور کاپیتان و بزرگتر تیم با او تماس گرفت تا از وضعیتش جویا شود، حنیف هم در پاسخ گفت بحث قهر کردن و این داستان ها نیست و او به دلیل بیماری مادرش این روزها نتوانست در تمرینات حاضر شود و پس از بهبودی اش در تمرینات حاضر خواهد شد، بنابراین باید بگویم عدم حضور حنیف در تمرینات نه قهر بوده و نه حضور در تیم دیگر، او از عصر روز دوشنبه در تمرینات حاضر خواهد شد.


دست نشان در رابطه با اردوی پیش فصل تیمش می گوید: این روزها در سوادکوه اردوی خود را برپا کردیم و در ارتفاق 2600 متری به تمرینات هوازی و قدرتی می پردازیم و به امید خدا از روز سه شنبه نیز به ساحل دریا می رویم تا تمرینات بدنسازی خود را تکمیل کنیم.


وی در رابطه با عدم برگزاری دیدار تدارکاتی در اردوی اخیر گفت: من معتقدم در اردویی که مربوط به دوران بدنسازی است نباید بازی تدارکاتی برگزار کرد، هر بازی باعث می شود تمرین قبل و بعدش از حالت بدنسازی و شدت همیشگی بیرون بیاید، اما پس از طی دوران بدنسازی می توان این کار را کرد.


سرمربی نفتی ها در رابطه با یارگیری این تیم برای حضور قوی تر در لیگ شانزدهم گفت: در حال حاضر سه بازیکن خارجی جذب کرده ایم که از فردا به ایران می آیند، یک دفاع نیجریه ای، یک هافبک وسط کره ای و یک هافبک – مهاجم کامرونی به ایران می آیند تا در تمرینات تیم شرکت کنند.


او ادامه داد: در رابطه با یارگیری تیم باید بگویم که لیستی به باشگاه داده ام که در آن گزینه های مورد نظرم را به ترتیب اولویت عنوان کرده ام، بهرحال ما باید در هر پست دو بازیکن خوب و هم سطح داشته باشیم، مسئولان تیم هم به دنبال این هستند تا مهیا کردن شرایط مالی و پس از آن، مذاکره با مدیران برنامه این بازیکنان را به عضویت تیم دربیاورند.


دست نشان در رابطه با هدف نفتی ها در لیگ شانزدهم گفت: ما با برنامه هایی که به باشگاه دادیم به دنبال این هستیم تا بتوانیم در پایان لیگ به رتبه تک رقمی برسیم. البته بدمان نمی آید بالاتر هم برویم اما برای اینکه بتوانیم در یکی دو سال آینده آسیایی شویم باید در پایان لیگ شانزدهم در رده ای تک رقمی حضور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها