کد خبر : 1336376 | 05 تیر 1395 ساعت 18:00 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آ اس

سرنوشت خامس در دستان زین الدین زیدان

آینده خامس رودریگز در رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد و ومشخص نیست ستاره کلمبیایی فصل بعد نیز در برنابئو بماند یا خیر.

سرنوشت خامس در دستان زین الدین زیدان

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش بود که خامس با درخشش در جام جهانی و کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها، با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست. او در فصل اول حضورش 17 گل زد و 18 پاس گل داد تا بهترین پاسور فصل رئال باشد اما فصل گذشته اوضاع برای ستاره کلمبیایی خوب پیش نرفت.

 

1122323

 

دیر اضافه شدن او به تمرینات پیش فصل باعث شد تا خامس از لحاظ بدنی تا مدت ها در افت قرار داشته باشد. او نه با بنیتس و نه با زیدان نتوانست به روزهای اوجش در فصل 2014-2015 برگردد؛ بطوریکه در مقطع پایانی فصل تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شد. زیدان حتی حاضر نشد برای دقایقی به او در فینال لیگ قهرمانان میدان دهد.

 

طبق گزارش آ اس، زیدان از عملکرد خامس در فصل گذشته ناامید شده در حالیکه بر این امید بود بتواند این بازیکن را به روزهای اوجش برگرداند.خامس حتی در بازی هایی که به وی میدان داده می شد نیز نتوانست بدرخشد و این مساله، زیدان را بیش از پیش متعجب کرده است.

خامس فصل گذشته را با 8 گل و 10 پاس گل به اتمام رساند و راهی اردوی تیم ملی کشورش برای کوپا آمه ریکا شد. خامس امسال هم دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات پیش فصل رئال اضافه خواهد شد و زیدان قصد داد طی گفتگویی مستقیم با او، در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.

اگر زیدان در این گفتگو به ادامه کار خامس متقاعد شود، او در رئال باقی خواهد ماند در غیر این صورت زیزو از باشگاه خواهد خواست تا گزینه های موجود برای جدایی خامس را بررسی کند. منچستریونایتد مهمترین تیم خواهان خامس است.

دیدگاه‌ها