کد خبر : 1336388 | 05 تیر 1395 ساعت 17:29 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

به کسب نتایج خوب خوشبینم

ربیعی: شرایط وزنه‌برداران ایده‌آل است

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان گفت: به کسب نتایج خوب در رقابت‌های جهانی خوشبین هستم.

ربیعی: شرایط وزنه‌برداران ایده‌آل است

به گزارش "ورزش سه" از فارس، وحید ربیعی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان بعد از تمرین صبح امروز ملی‌پوشان جوان گفت: تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر وضعیت بچه‌ها خوب است و هیچ مصدومی نداریم. بچه‌ها تمرین شادابی را پشت سر گذاشتند. این جلسه سوم تمرینی ما بود که در روز سوم اقامتمان در تفلیس برگزار شد.

 

وی درخصوص کیفیت تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جوانان تصریح کرد: تقریبا تمام تیم تمرین نرمال و معمولی را برگزار کردند. فقط در وزن 85 کیلوگرم دو وزنه‌بردار اعزامی ما رامین ولی‌پور و عارف خاکی سنگین تمرین کردند. در وزن 62 کیلوگرم نیر سیدعلیرضا طاهریان که فردا به عنوان نخستین نماینده ما روی تخته می‌رود، سبک تمرین کرد.

 

سرمربی تیم ملی جوانان درباره وضعیت فیزیکی وزنه‌برداران و تطابق شرایط آنها با آب و هوای تفلیس تاکید کرد: خوشبختانه وضعیت بدنی خوب است و همه شرایط ایده آلی دارند. وزنه‌برداران کاملا با شرایط تفلیس تطابق پیدا کرده‌اند، چرا که علاوه بر فاصله زمانی بسیار اندک، آب و هوای تفلیس نیز شبیه تهران است و با تهران تفاوتی ندارد. هوای اینجا چیزی شبیه هوای شمال و کوهستان است و از نظر دما به تهران نزدیک است. بر همین اساس بچه‌ها تا به الان مشکلی ندارند.

 

ربیعی درباره تمرین همزمان رقبا با وزنه‌برداران ایران و شرایط آنها خاطرنشان کرد: طبق برنامه وزنه‌برداران آمریکا، رومانی، عراق، ازبکستان، چین و رومانی با ما تمرین می‌کنند. طی این چند روز تمرینات سایر تیم‌ها را نیز به شکل اجمالی دیده‌ام. به عنوان مثال تیم ملی وزنه‌برداری چین اگرچه با تیمی ناقص و 4 وزنه‌بردار در این رقابت‌ها شرکت کرده است، اما هر 4 وزنه‌بردار آنها شرایط ایده‌آلی دارند. در کل معتقدم شرایط تیم خوب است و به این بچه‌ها امیدواریم که نتیجه خوبی بگیرند.

دیدگاه‌ها