کد خبر : 1336425 | 05 تیر 1395 ساعت 20:25 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: به یک هافبک نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: این خوب نیست که ما در کار دیگران سرک بکشیم، به هر حال هر تیمی پتانسیلی دارد که از آن استفاده می‌کند.

مهاجری: به یک هافبک نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، محمدرضا مهاجری در خصوص شکست پدیده مقابل امیدهای استقلال، اظهار داشت: به‌هرحال بازی خوبی بود، قصد ما این است که در بازی‌های دوستانه، بازیکنان تستی را محک بزنیم و این دیدار هم برای ما خوب بود، هرچند که در ابتدای نیمه دوم 10 نفره شدیم و شرایط سختی را سپری کردیم؛ چراکه تیم حریف باانگیزه بود و جوانان آنها تلاش زیادی انجام می‌دادند.

 

وی در مورد اردوی تهران تیمش خاطرنشان کرد: اردوی 10 روزه‌ای داشتیم که تمرینات خوبی را انجام دادیم و توانستیم به شرایط خوبی برسیم، سعی می‌کنیم پس از بازگشت به مشهد ضمن حفظ بدن‌های بازیکنان روی کارهای فنی کار کنیم.

 

سرمربی پدیده در مورد جذب بازیکنان خاطرنشان کرد: ما یک سهمیه لیگ برتری دیگر داریم که می‌خواهیم در پست هافبک بازیکن جذب کنیم،‌ البته اگر بتوانیم از لحاظ مالی به توافق برسیم، یک مهاجم ساحل عاجی هم قرار است 10 روز دیگر در تمرینات تیم‌مان حاضر شود تا در صورت صلاحدید کادر فنی به تیم ملحق شود.

 

مهاجری در مورد صحبت‌های علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مبنی بر اینکه معتقد بوده تیم پدیده قراردادهای 700-800 میلیونی دارد، گفت: به نظرم بهتر است به یکدیگر احترام بگذاریم، سرک کشیدن در کار یکدیگر پسندیده نیست، ما به هیچ عنوان قرارداد 800 میلیونی نداریم، این موضوع را شدیداً تکذیب می‌کنم، اما به‌هرحال هر تیمی پتانسیلی دارد و از آن استفاده می‌کند.

 

وی در مورد اینکه به دنبال چه جایگاهی در لیگ برتر هستند، گفت: ما سعی می‌کنیم که نسبت به سال گذشته رتبه بهتری را کسب کنیم و با ارائه فوتبال بهتر، شرایط مناسب‌تری را رقم بزنیم. امسال تیم بهتری خواهیم شد؛ چراکه با نفراتی که جذب کرده‌ایم میانگین سنی‌مان 5-4 سال کاهش یافته است و به آینده تیم بسیار امیدوارم.

 

سرمربی پدیده در مورد شروع تمرینات مجدد پدیده در مشهد، گفت: ما فردا و پس‌فردا تمرین نخواهیم داشت و از روز سه‌شنبه تمرینات خود را در مشهد آغاز می‌کنیم که قرار است شهاب گردان هم به جمع ما اضافه شود.

دیدگاه‌ها