کد خبر : 1336441 | 05 تیر 1395 ساعت 21:35 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لهستان: برای بازی بعدی کاملا آماده ایم

آدام ناوالکا، سرمربی تیم ملی لهستان، پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016، عملکرد بازیکنانش را مورد ستایش قرار داد.

سرمربی لهستان: برای بازی بعدی کاملا آماده ایم

به گزارش "ورزش سه"، لهستان در دیدار امروز مقابل سوئیس ابتدا با گل یاکوب بلاژیکوفسکی پیش افتاد اما در فاصله 10 دقیقه به پایان بازی، ژردان شقیری با یک ضربه برگردان تماشایی، کار را به تساوی کشید. بازی در وقت های اضافی هم با نتیجه مساوی دنبال شد و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در پنالتی ها بود که لهستانی ها بهتر کار کردند و 5-4 به پیروزی رسیدند.


ناوالکا معتقد است شاگردانش در نیمه اول خیلی خوب کار کردند و می توانستند در همان نیمه کار را تمام کنند.

 

1122384


او به خبرنگاران گفت:" سوئیس در حمله و دفاع، در کلاس جهانی است. تعجب برانگیز نبود که وقتی در حال شکست خوردن بودند، می خواستند گل بزنند. ما باید برای دفاع کردن عقب می کشیدیم. به همین دلیل آنها موقعیت های زیادی ایجاد کردند. اما مهمترین مسئله این است که وقتی آنها گل زدند، پتانسیل تیم من را دیدید. ما توانستیم از دفاع به حمله تغییر وضعیت بدهیم و بار دیگر کنترل بازی را در دست گرفتیم. 


نیمه اول فوق العاده بود؛ عالی. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و یک گل زدیم اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و کنترل بازی را کاملا در دست بگیریم. 
این دیدار بسیار هیجان انگیز بود و بازیکنانم فوق العاده کار کردند. ما منتنظر دیدار بعدی هستیم. ما از نظر ذهنی برای مسابقه بعدی آماده ایم."

دیدگاه‌ها