کد خبر : 1336487 | 06 تیر 1395 ساعت 08:43 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تصویری از اردوی تیم ملی جوانان

تمرین دیروز بعد از ظهر تیم ملی جوانان به دلیل بارندگی در شهر مالنته در سالن انجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، این آخرین تمرین تیم ملی جوانان پیش از بازی امروز در برابر هل اشتاین کیل بود که از ساعت 15 به وقت محلی در زمین اصلی کمپ مالنته انجام خواهد شد.
هل اشتاین استانی است در شمال آلمان که مرکز آن شهر کیل است. باشگاه هل اشتاین در همه رده های سنی تیم دارد و تیم زیر 23 سال این باشگاه در همین رده سنی در بوندس لیگا بازی می کند.
قرار است مهدی مهدوی کیا امروز با حضور در شهر مالنته بازی تیم ملی جوانان در برابر تیم زیر 23 سال هل اشتاین را از نزدیک تماشا کند.


اما در شهر مالنته که شهر کوچکو توریستی به شمار می رود و هم چنین شهرهای همجوار مثل پولن تبلیغ بازی تیم زیر 19 سال ایران و تیم زیر 23 سال هامبورگ به چشم می خورد. تیمی که 6 بازیکن آن برای تیم اصلی هامبورگ هم در بوندس لیگا بازی می کنند. در آلمان نزدیک به 70 هزار ایرانی زندگی می کنند که 20 هزار نفر آن ساکن هامبورگ هستند. به همین خاطر انتظار می رود دیدار زیر 19 سال ایران با زیر 23 سال هامبورگ در حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی انجام شود. شنبه هفته آینده و از ساعت 16 به وقت محلی در استادیوم شهر پولن شاهد برگزاری این دیدار خواهیم بود.


اما شب گذشته اعضای تیم  ملی جوانان با حضور در سالن کنفرانس کمپ شهر مالنته که uwe seeler fubball park نام دارد بازی تیم ملی پرتغال در برابر کرواسی را تماشا کردند. استودیو برلین در کمپ شهر مالنته واقع شده و قرار است امروز چهره های شناخته شده فوتبال آلمان در این استودیو حاضر شوند و به تحلیل و تفسیر بازی تیم ملی آلمان بپردازند. برنامه های این استودیو از شبکه rd آلمان پخش خواهد شد و طبیعتا دیدار با ستاره های گذشته فوتبال آلمان می تواند برای جوانان ایرانی جذاب و خاطره انگیز باشد.

 

1122435

 

1122436

 

1122437

 

 

دیدگاه‌ها