کد خبر : 1336494 | 06 تیر 1395 ساعت 08:05 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: همیشه فوتبال زیبا برنده نیست

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال عنوان کرد که تیمش در یک سوم هجومی باید بهتر کار کند ولی از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کرواسی در وقت‌های تلف شده خوشحال است.

سانتوس: همیشه فوتبال زیبا برنده نیست

به گزارش "ورزش سه"،‌هیچ کدام از دو تیم موفق نشدند ضربه ای به سمت چهارچوب یکدیگر تا لحظه ی گل زده باشند. شاید بتوان تنها موقعیت‌ خطرناک دو تیم قبل از گل را ضربه سر ایوان پریشیچ دانست که به تیرک دروازه خورد و روی ضد حمله ی همان ضربه،‌ سلسائو به گل رسید.

 

1122438


سانتوس در این رابطه گفت:" بازی بسیار تاکتیکی بود. ما سعی کردیم بر کرواسی غلبه کنیم ولی آنها اجازه نمی‌دادند. البته ما هم به آنها اجازه نمی‌دادیم و باید دو روی سکه را دید. ما مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم  که عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای کار داشته است. آناه همیشه سعی می‌کنند فوتبال سبک خودشان را بازی کنند. ما برای چنین چیزی آماده بودیم. تیم ما آماده جنگیدن و استفاده از نقاط ضعف حریف بود. به آنها اجازه اینکه زیاد ضد حمله بزنند ندادیم و به این موضوع توجه زیادی داشتیم. دقایقی در حمله خوب کار کردیم ولی من ایمان دارم که باید پیشرفت کنیم. در نیمه اول،  برنامه ما این بود که در بیشتر دقایق مدافعین ما جلو بازی کنند مواقعی باید توپ را سریع تر پاس می‌دادیم که آنطور که می‌خواستیم نشد ولی باید به کرواسی تبریک گفت، آنها اجازه ندادند آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم."

دیدگاه‌ها