کد خبر : 1336497 | 06 تیر 1395 ساعت 10:05 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرزام: امیدوارم جاور رکورد مسابقات را ارتقا دهد

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: امیدوارم جاور در المپیک نسبت به مسابقات کسب سهمیه المپیک ارتقا رکورد داشته باشد و بتواند جایگاه خوبی کسب کند.

فرزام: امیدوارم جاور رکورد مسابقات را ارتقا دهد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ،افشین فرزام در خصوص اردوی تیم ملی روئینگ بانوان در پرتغال و شرایط تمرینات مهسا جاور اظهار داشت: در حال حاضر در کمپ آویس در 150 کیلومتری لیسبون پرتغال هستیم که از کمپ های حرفه‌ای روئینگ در جهان است و شرایط و امکانات اسکان، سالن بدنسازی بسیار مناسبی دارد. بعلاوه  دریاچه‌ای 12 کیلومتری این کمپ از نکات قوت آن است و این فرصت را داریم که از لاین 2 کیلومتری این دریاچه استفاده کنیم. این کمپ با بُعد مسافت خوبی که دارد باعث شده تا تمرینات فنی را به خوبی انجام دهیم.

 

وی در ادامه افزود: شرایط آب و هوایی خوب است و در هر روز 5 ساعت تمرین در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهیم. در این اردو قایق‌های خوبی را در اختیار داریم به خصوص قایق مهسا جاور که قایقی با تیپ ایتالیایی است که در ریو سفارش دادیم.

 

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان در خصوص تمرینات مهسا جاور، بانوی المپیکی روئینگ کشورمان تصریح کرد: با توجه به زمان‌بندی‌ها سعی داریم مهسا جاور را به آرامی به شرایط مسابقه برسانیم و امیدواریم تمرینات جواب دهد و طبق روال دو سال گذشته که مسابقه به مسابقه رکوردها را ارتقا دادیم، در المپیک هم نسبت به مسابقات کسب سهمیه المپیک ارتقا رکورد داشته باشیم و بتوانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

 

وی تاکید کرد: در نظر داریم که اوایل هفته آینده در مسابقات قهرمانی کشور پرتغال شرکت کنیم. با رئیس فدراسیون روئینگ پرتغال ارتباط گرفتم و وی نیز از حضور مهسا جاور در این مسابقات استقبال کرد. تنها مسئله این است که قایق مهسا جاور و نازنین  ملایی را به این شهر منتقل کنیم. حدود 250 تا 300 کیلومتر فاصله داریم و اگر بتوانیم قایق‌ها را ببریم در مسابقات کشوری پرتغال شرکت می‌کنیم. حضور در این مسابقات تاثیر خوبی در روند آمادگی مهسا جاور دارد.

 

فرزام خاطرنشان کرد: به 85 درصد برنامه مورد نظر  خود در این اردو رسیده‌ایم. پیش از این اردو‌ها معمولا به گونه‌ای بود که بلافاصله بعد از اردو در مسابقات حاضر می‌شدیم اما چون بحث المپیک و اعزام به صورت کاروان وجود دارد باید قبل از مسابقات المپیک به ایران برگردیم.

 

وی افزود:  25 تیر ماه به ایران برمی‌گردیم و اردوی 8،9 روزه در تهران داریم و کارهای سرعتی را انجام و راهی ریو می‌شویم.

 

سرمربی تیم روئینگ بانوان در پاسخ به این سوال که آیا در کمپ پرتغال حریفان جهانی مهسا جاور نیز حضور دارند، گفت: چون مسابقات کاپ جهانی 3 جهانی در لهستان در حال برگزاری است اکثر تیم‌های اروپایی به اردوهای خود را در اطراف این کشور برگزار کردند و در آن محدوده اردو دارند و بعد از آن یکسری از تیم‌ها به کمپ پرتغال بر می‌گردند تا بتوانند تمرینات خود را ادامه دهند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور نازنین ملایی در این کمپ باعث شد تا رقابت خوبی در تمرینات باشد. بعد از المپیک بلافاصله مسابقات قهرمانی آسیا را داریم که مهسا جاور در تک نفره سنگین وزن و ملایی در تک نفره سبک وزن شرکت می‌کنند و حضور در این کمپ اردوی آمادگی خوبی برای هر دو ورزشکار است تا در آسیا عملکرد خوبی داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها