کد خبر : 1336523 | 06 تیر 1395 ساعت 11:16 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی فرانسه - جمهوری ایرلند

دو تیم فرانسه و جمهوری ایرلند، امروز در ورزشگاه المپیک لیون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی فرانسه - جمهوری ایرلند

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه که از مدعیان محسوب می‌شود، به نظر رقیب سختی را در مسیر رسیدن به یک چهارم پیش روی خود نمی‌بیند.

 

1121130


فرانسه


شاگردان دشان با دو پیروزی و یک تساوی به عنوان تیم اول گروه راهی دور یک هشتم شده اند. با این حال هر دو پیروزی آنها در شرایطی رقم خورد که گل‌های آن پس از دقیقه 87 به ثمر رسید و این موضوع برای فرانسوی ها می‌تواند دردسر ساز شود. حال باید دید خط حمله این تیم در این دیدار حساس می‌تواند در نیمه اول یا قبل دقیقه 87 گلزنی کند یا طلسم گلزنی‌های آبی‌ها پابرجا خواهد ماند. نگاه‌ها به دیمیتری پایه، ستاره فرانسه است تا بار دیگر خروس‌ها را نجات داده و به دور یک چهارم نهایی برساند.حضور ژیرو و رامی برای این بازی هنوز مشخص نیست ولی انتظار می‌رود بتوانند فرانسه را همراهی کنند.


جمهوری ایرلند


ایرلند با یک تساوی، یک پیروزی و یک شکست راهی دور یک چهارم شده و با تیم قدرتمندی روبرو شده است. آنها که در دور گذشته موفق شدند تیم دوم ایتالیا را شکست دهند، حال شانس زیادی برای صعود از این مرحله پیش روی خود نمی‌بینند. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای فرانسه به دست آمده و 3 بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است، هر چند که آخرین تقابل دو تیم به سال 2009 باز می‌گردد. حال باید دید پس از گذشت 7 سال باز هم روند شکست ناپذیری فرانسه پابرجا خواهد ماند یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1122462

دیدگاه‌ها