کد خبر : 1336550 | 06 تیر 1395 ساعت 12:49 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

خبری از رامین رضاییان ندارم

عالیشاه: پرسپولیس برایم تیم ملی است

بهترین پاسور فصل گذشته لیگ برتر نیز امروز با حضور در هیات فوتبال قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با سرخپوشان تمدید کرد.

عالیشاه: پرسپولیس برایم تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که علیرغم پیشنهاداتش ترجیح داد یک فصل دیگر در پرسپولیس حضور داشته باشد از این اتفاق راضی است و امیدوار است بتوانند در این فصل به موفقیت مورد انتظار دست یابند.


او که امروز با حضور در هیات فوتبال قراردادش را رسما امضا کرد درباره شرایط پرسپولیس گفت: امیدوارم امسال سال خوبی در پیش داشته باشم و همه از ما انتظار قهرمانی دارند. صحبت در این مورد تکراری شده و همه می دانند در پرسپولیس به جز قهرمانی نباید به چیز دیگری فکر کرد.


او در مورد اینکه در پست او ترافیک بازیکن است گفت: تیم برای سه سال می جنگدد. باید شرایط لازم پیش بیاید و سال سختی را در پیش داریم. امیدوارم در کنار هم سال خوبی را در پیش داشته باشیم.


عالیشاه در مورد اینکه در نقل و انتقالات شرایط را به سود خود کنند گفت: من کاری به تیم های دیگر ندارم. شرایط تیم ما خوب است و کادرفنی و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای پیشرفت انجام داده اند و بعد از این نیز همینطور خواهد بود.


بهترین پاسور فصل گذشته پرسپولیس در مورد اینکه پیشنهادات خارجی اش را به چه دلیل رد کرد گفت: نمی خواهم در این باره حرف بزنم و به اندازه کافی حرف زده و اکنون وقت تلاش است تا فصل خوبی برای پرسپولیس رقم بزنیم.


عالیشاه در مورد اینکه برانکو از او به عنوان یکی از مهاجمان تیمش نام برد گفت: تا به اینجا در هافبک چپ بازی کردم و همه چیز به نظر برانکو بستگی دارد. با توجه به شرایطی که در فصل گذشته داشتم یک نیم فصل در مهاجم بازی کردم و بعد از آن دوباره به پست اصلی ام بازگشتم.


او در مورد اینکه در لیست کی روش نیز حاضر نشده است گفت: دوست دارم به تیم ملی بازگردم و در آن بازی کنم اما برای من پرسپولیس هم تیم ملی است. اگر این اتفاق بیفتد خوشحال خواهم شد و همین که پیراهن پرسپولیس را می پوشم هم برایم فرقی نمی کند.


هافبک شمالی پرسپولیس در واکنش به اینکه از رامین رضاییان خبر دارد گفت: نه متاسفانه از او خبری ندارم.


عالیشاه در پایان در مورد اینکه چه انتظاری از تیم در فصل آینده دارد گفت: مطمئنا هر بازیکنی تمام تلاش خود را می کند تا تمام کارایی را داشته باشم و من هم همینطور. هر بازیکن درهر چند دقیقه ای که بازی می کند تمام تلاش می کند تا هواداران را راضی کند و توانایی خود را بالا ببرد و امیدوار این فصل خوبی در انتظار بازیکنان تیم باشد.

دیدگاه‌ها