کد خبر : 1336604 | 06 تیر 1395 ساعت 15:15 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید کنمبول

شیلی قهرمان "کوپا امه ریکا" باقی خواهد ماند

کنفدراسیون فوتبال آمریکای لاتین(کنمبول) امروز تایید کرد که حتی اگر آرژانتین بامداد فردا قهرمان کوپا امه ریکا سنتناریو شود، شیلی به عنوان قهرمان کوپا امه ریکا باقی خواهد ماند.

شیلی قهرمان "کوپا امه ریکا" باقی خواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، فینال رقابت های کوپا امه ریکا سنتناریو که بصورت ویژه و به دلیل یکصد سالگی این رقابت ها از چند هفته پیش در ایالات متحده در حال برگزاری است، فردا بین شیلی و آرژانتین برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که شیلی مدافع عنوان قهرمانی کوپا امه ریکا محسوب می شود. این تیم سال گذشته توانست با شکست آرژانتین در فینال، عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

1032179

 

آرتورو ویدال، ستاره شیلی در نشست خبری اخیر خود اشاره کرده بود که حتی اگر شیلی فردا برابر آرژانتین شکست بخورد، بازهم مدافع عنوان قهرمانی تا دوره بعدی رقابت ها در سال 2019 باقی خواهد ماند. شبهات در این زمینه زیاد بود تا اینکه کنفدراسیون فوتبال آمریکای لاتین امروز ضمن تایید حرف های ویدال تاکید کرد که شیلی تا سال 2019 مدافع عنوان قهرمانی کوپا امه ریکا باقی خواهد ماند و نشان قهرمانی این رقابت ها همچنان روی پیراهن این تیم حفظ خواهد شد. بدین ترتیب قهرمانی احتمالی آرژانتین در رقابت ها امسال بیشتر شکل نمادین پیدا خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها