کد خبر : 1336613 | 06 تیر 1395 ساعت 15:42 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آلبا: مطبوعات از ما دروغ می نویسند

برخی رسانه های اسپانیا از جو بد حاکم بر تیم ملی کشورشان نوشته اند و به خصوص پس از مصاحبه جنجالی پدرو علیه دل بوسکه، نقدها افزایش نیز یافته است.

آلبا: مطبوعات از ما دروغ می نویسند

به گزارش "ورزش سه"، پدرو دو روز قبل از بازی اسپانیا مقابل کرواسی در یک مصاحبه جنجالی از تصمیم دل بوسکه مبنی بر بازی ندادن به وی ابراز نارضایتی کرد. این مصاحبه بازتاب فراوانی در رسانه های دنیا داشت و برخی شکست لاروخا برابر کرواسی را به همین حاشیه ها نسبت دادند. حرکت دست پیکه هنگام پخش سرود ملی اسپانیا نیز حاشیه های زیادی را ایجاد کرد با وجود اینکه پیکه به شدت توهین به سرود ملی را تکذیب کرده بود.

 

1122517

 

یوردی آلبا، ملی پوش باشگاه بارسلونا روز گذشته در نشست خبری خود در واکنش به سوالی در مورد حاشیه های اخیر گفت:" من با دل بوسکه موافقم. مطبوعات علیه ما دروغ می نویسند. اینکه می گویند جو تیم ملی بد است، زائیده ذهن برخی خبرنگاران است و واقعیت ندارد.

می توانید از تک تک بازیکنان بپرسید تا صحت حرف های مرا تایید کنند. مشکل اینجاست که مردم آنچه در رسانه ها می بینند را باور می کنند و کمتر به گفته های ما باور دارند. جو تیم ملی فوق العاده است و ما برای شکست ایتالیا هم قسم شده ایم."

دیدگاه‌ها