کد خبر : 1336619 | 06 تیر 1395 ساعت 18:05 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آ اس:

تغییر عقیده مدیران رئال در مورد ایسکو

اگر تا ماه آوریل، هدف مدیران رئال قرار دادن ایسکو در بازار نقل و انتقالات و فروش او بود، حالا آنها به توصیه زیدان، به حفظ این بازیکن فکر می کنند.

تغییر عقیده مدیران رئال در مورد ایسکو

 

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو سال 2013 با رقم 30 میلیون یورو از مالاگا به رئال پیوست و در سه فصل اخیر بازیکن محبوبی میان هواداران رئال بوده است. فصل گذشته البته برای ایسکو اوضاع خیلی هم خوب پیش نرفت و او بین ماه های فوریه تا آوریل، به نیمکت ذخیره ها نیز تبعید شد.

دو عصبانیت او از تعویض در بازی مقابل لوانته و لاس پالماس، به مذاق مدیران رئال و زیدان خوش نیامد و ایده آنها فروش ایسکو در پایان فصل بود ولی نمایش درخشان او در ماه می و هفته های پایانی فصل باعث شد زیدان نسبت به او تغییر عقیده داده و از مدیران رئال بخواهد که از فروش این بازیکن صرفنظر کنند.

 

1122521

 

آ اس در همین رابطه امروز گزارش داد که به ایسکو اطلاع داده شده است که از 15 جولای به تمرینات پیش فصل اضافه شده و خود را برای تمدید قرارداد آماده کند. ایسکو به دلیل خط خوردن از تیم ملی اسپانیا راهی تعطیلات شد و هم اکنون در لاس وگاس حضور دارد. او پس از 47 روز استراحت از 15 جولای به تمرینات رئال باز خواهد گشت و احتمالا همین تابستان قراردادش که تا 2018 اعتبار دارد را تمدید خواهد کرد. ایسکو فصل گذشته در همه رقابت ها 5 گل زد و 10 پاس داد.

دیدگاه‌ها