کد خبر : 1336622 | 06 تیر 1395 ساعت 16:26 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

بادامکی در پدیده نمی ماند

مشهد ـ سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: با توافق طرفین تصمیم به قطع همکاری با حسین بادامکی در تیم گرفته شد و قرارداد او تمدید نمی‌شود.

بادامکی در پدیده نمی ماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ،محمدرضا مهاجری در گفتگو با  با اشاره به آخرین وضعیت نقل و انتقالات «پدیده» اظهار کرد: شهاب گردان از سپاهان اصفهان، مرتضی منصورى از خونه به خونه بابل، عبدالله حسینی از مس کرمان ، هارویان بازیکن تیم ملی ارمنستان، محمدرضا خرسندنیا از استقلال تهران، فرزاد زامهران از تیم «مشهد»، میلاد کمندانی از پرسپولیس و حمزه خذیراوى از استقلال اهواز به ترکیب تیم پدیده اضافه شده‌اند.

 

وی ادامه داد: مجتبی روشنگر، یونس شاکری، رضا ناصحی، معین عباسیان، محسن یوسفی، کریم احمدی، فریبرز گرامی، حسین مرادمند، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، علی مردانی و حسین مهربان نیز قراردادهایشان را تمدید کرده‌اند.

 

 سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: قراردادهای تیم پدیده با حداقل مبالغ بسته شده است.

 

مهاجری در باره قرارداد حسین بادامکی نیز گفت: حسین بادامکی در فصل قبل بازیکن اول و کاپیتان تیم پدیده خراسان بوده است اما با توافق طرفین تصمیم به قطع همکاری در تیم گرفته شد و قرارداد او برای فصل جاری تمدید نمی‌شود.

دیدگاه‌ها