کد خبر : 1336808 | 07 تیر 1395 ساعت 15:08 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

سوشا در انتظار پاسخ تیم نروژی

تمرینات سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس در تیم میوندالن نروژ ادامه دارد.

سوشا در انتظار پاسخ تیم نروژی

به گزارش "ورزش سه"، این گلر 29 ساله و پرسروصدای فوتبال ایرانی که برای ادامه فوتبال به نروژرفته تا آنجا بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد، به دلیل دور از تمرینات هنوز موفق به جلب نظر مربیان این باشگاه نشده است. وگارد هانسن مربی این تیم درباره سوشا می گوید: بدون شک مکانی گلر خوبی است و علاوه بر تجربه از کلاس دروازه بانی نیز سود می برد اما سوال اینجاست که آیا او از نظر بدنی آماده حضور در لیگ ما هست یا نه. نکات مختلفی است که ما باید به آن فکر کنیم.


مکانی که داستان محرومیت شش ماهه اش در نروژ نیز سروصدای زیادی کرده در حال حاضر با این تیم به تمرین مشغول است و بنابر آنچه که سرمربی این تیم گفته تکلیف حضور یا عدم همکاری اش با تیم میوندالن باید تا دیروز روشن می شده است اما همچنان خبری در این زمینه منتشر نشده است.


نکته جالب اینکه یک فرد ایرانی که روزنامه آفتون پست با او مصاحبه کرده گفته است مکانی با توجه به اینکه با تیمی قرارداد ندارد به میوندالن منتقل خواهد شد و این از امتیازات وی به شمار می آید.


مدیر ورزشی تیم نروژی نیز درباره مکانی می گوید: او یک پسر خوب و دلنشین هست و شاید گلر خوبی هم باشد. سوشا در ایران یک ستاره است اما برای ما این سوال وجود دارد که او چگونه می تواند خودش را با فوتبال نروژ وفق بدهد؟

 

دیدگاه‌ها